خبرهای داغ:

برگزاری نمایشگاه عکس و مسابقه ورزشی هندیجان در هفته بسیج

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی هندیجان از برگزاری نمایشگاه عکس همراه با مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی به مناسبت هفته بسیج با حضور بیش از ۱۵ نفر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی هندیجان و اهداء هدیه به نفرات برتر خبرداد.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۶۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

محسن بحرکانی در شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: به مناسبت پرخیروبرکت هفته بسیج با حضور خوب بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی در حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی با حضور فرمانده حوزه برگزار و درپایان به نفرات برتر در این رقابت هدایایی به آنها اهداء شد.

وی افزود : بسیجیان حلقه شجره طیبه شهید بسیجی عبدالحمید اژدری با تشکیل حلقه در مسابقه تیراندازی تفنگ بادی حضوری فعال داشتند که این رقابت از سوی بسیجیان مورد استقبال قرار گرفت.

وی بابیان اجرای برنامه های متنوع هفته بسیج در پایگاه گفت: بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی با حضور پرشور خود برنامه های متنوعی در هفته بسیج از جمله نشست های بصیرت و روشنگری را اجراء نموده و تشکیل حلقات صالحین از دیگر برنامه ها بوده که با بهترین کیفیت برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار