خبرهای داغ:

دیداربسیجیان حوزه خواهران با مادر شهید در هفته بسیج

بمناسبت هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج ام البنین حوزه مقاومت بسیج خواهران با خانواده شهید بخصوص مادر شهید دیدار بعمل آوردند.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۴۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه سلام الله علیها خواهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری گفت: این حوزه و پایگاههای تابعه آن بمناسبت هفته بسیج برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده اند و تا کنون برنامه های فراوانی اجرا شده است.

وی ضمن تبریک هفته بسیج در خصوص برنامه های اجرا شده تا کنون در هفته بسیج اظهار کرد: فضاسازی با موضوع هفته در سطح پایگاههای مقاومت،فراخوان پایگاهها و راهپیمایی موضوعی،برگزاری نشست های بصیرت در پایگاهها، و دعوت از مادر شهید جهت سخنرانی در خصوص خاطرات فرزند شهیدشان در حلقات پیشکسوتان و سرکشی از خانواده شهدا

ایشان عنوان کرد: در راستای هفته بسیج بسیجیان پایگاه ام البنین تابعه این حوزه به دیدار مادر شهید جمعه پور نیا رفتند و از بیانات و نصایح و خاطرات ایشان از فرزند شهیدشات بهره مند شدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران گفت: این حوزه برنامه های متنوعی را تا کنون در هفته بسیج اجرا نموده و به حول قوه الهی در روزهای آتی برنامه های فراوانی را در دست اجرا دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها