خانم اسماعیلی : مالکان خودروها و موتورسیکلت هایی که کارت سوخت خود را گم کرده اند، لازم است از تاریخ شنبه ۳ آذر ماه تا شنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۷ با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کنند.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۲۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در گفتگوی تلفنی با رسانه مازندران گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین به ویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، صرفاً با استفاده از کارت سوخت انجام شود.

خانم اسماعیلی افزود: مالکان خودروها و موتورسیکلت هایی که کارت سوخت خود را گم کرده اند، لازم است از تاریخ شنبه ۳ آذر ماه تا شنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۷ با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کنند.

به گفته وی برای تسهیل در دریافت کارت جدید سوخت، امکان دسترسی به سامانه ثبت مشخصات از طریق اینترنت و یا تماس تلفنی فراهم شده که نحوه دسترسی و اقدام، از طریق رسانه‌های عمومی و صدا و سیما به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

وی تاکید کرد برای ثبت تقاضای دریافت کارت سوخت جدید، هیچ مبلغی از متقاضیان توسط شرکت ملی پخش دریافت نخواهد شد.

سخنگوی کارگروه کارت سوخت کشور خاطر نشان کرد: این اقدام به معنای سهمیه بندی و افزایش نرخ سوخت نیست.

اسماعیلی افزود : کسانی که کارت سوخت قبلی را دارند مشکلی از بابت ثبت نام ندارند و باید منتظر باشند تا شرکت  ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ، زمانی را برای به روز کردن این کارتها اعلام کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها