خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس هفته بسیج را فرصتی مناسب برای یادآوری و تجلیل از خدمات بسیج دانست.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۱۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

ماشاءاله محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در جمع خبرنگاران  هفته بسیج را فرصتی مناسب برای یادآوری و تجلیل از خدمات بسیج دانست.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با اشاره به تلاش دیرینه استکبار برای ایجاد تفرقه بین کشورهای مسلمان تدبیر بی نظیر امام خمینی(ره) در خصوص نام گذاری هفته وحدت را علت عدم موفقیت دشمن را هوشیاری و آینده نگری امام امت دانست.


محمودی جنگ نرم را آخرین حربه شکست خورده دشمن در برابر ملت ایران دانست و افزود : در جنگ نرم هم ما پیروز بودیم چرا که جوانان ما توانستند در عراق و سوریه با تشکیل بسیج مردمی پنجه در پنجه استکبار جهانی گذاشته و موفق باشند.


وی در ادامه پیروزی های مردم در عراق و سوریه را نشانه صدور انقلاب و دورشدن مرزهای کشور را به هزارها کیلومتر دورتر از مرزهای فیزیکی را نشانه افزایش برد استراتژیک جمهوری اسلامی ایران دانست.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در ادامه گفت : بسیج باعث شد که داعش شکست بخورد و سوریه از تجزیه نجات پیدا کرد و هفته بسیج به منظور گرامی داشت رشادت ها و جانبازی و ایثارگری ها و انتقال این روحیه به جوانان است که در معرض جنگ نرم قرار دارند.

ماشاءاله محمودی در تشریح برنامه های هفته بسیج یکی از فعالیت های ارزنده امسال را رزمایش محمد رسول اله دانست و گفت در ادامه این رزمایش در هفته بسیج 10 گروه جهادی دیگر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی دیگر برنامه اجرایی در این هفته را دیدار با امامان جمعه شهرستان برگزاری نشست های بصیرتی مسابقه گل پرکنی(پرکردن گل زعفران) پیاده روی خانوادگی میز خدمت نشست تربیتی رهبر کوچک غبارروبی وعطرافشانی مزار شهدا و شهدای گمنام برپایی نمایشگاه عکس ، برگزاری میقات صالحین جمع توری کمک های نقدی و غیرنقدی برای خانواده های محروم عنوان داشت و گفت در برنامه های رزمی نیز مانند برپایی تور ایست وبازرسی کویرنوردی عنوان نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها