حجت الاسلام عباس رضی گفت: بسیج بازوی مستحکم نظام اسلامی به شمار می رود و به برکت این نیروی مردمی نظام اسلامی در تمامی عرصه ها موفق بوده است.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۸۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی در جمع کارکنان  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج بازوی مستحکم نظام اسلامی به شمار می رود و به برکت این نیروی مردمی نظام اسلامی در تمامی عرصه ها موفق بوده است.

حجت الاسلام عباس رضی، افزود: بسیج همانند درختی تناور مجزا از همه چیز است و نگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به بسیج نگاه ویژه‌ای است و همه ما اعتقاد داریم كه بسیج نسخه شفابخش اكثر قریب به اتفاق دردهای جامعه و مظهر اقتدار و سربلندی ملت ایران است .

وی در ادامه گفت: بسیج نماد حضور ملی، مقاومت ملی و آگاهی یک ملت  است و الگو برداری از بسیج در کشور های اسلامی دیگر، رمز پیروزی جبهه ی مقاومت بر دنیای استکبار بوده است.

رضی تصریح کرد: مسئولیت مجموعه بسیج، پاسداری از هویت ملی و دینی و حضور در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی است.

وی خاطر نشان کرد: شجره طیبه بسیج، اینک پس از حدود چهار دهه از حیات پر‌برکت خویش به درختی تناور و استوار که ریشه در جای ‌جای میهن عزیز اسلامی دارد تبدیل شده و به برکت خون شهدا و با تکیه بر قدرت ایمان و اراده همچنان سرافراز و بالنده در عرصه‎‌های مختلف دفاعی، علمی، فناوری، معنوی، فرهنگی، هنری و ... به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد.

رضی تصریح کرد: بسیجیان مؤمن و غیرتمند، همواره با بصیرت و هوشمندی در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور از دفاع مقدس، سازندگی و خدمت‌رسانی به محرومان گرفته تا دفاع از حریم اسلام و انقلاب حضوری حماسی و پرشکوه داشته و دارند.

این کارشناس مسایل دینی و سیاسی خاطرنشان کرد: امروز نهاد ارزشمند بسیج مردمی نه تنها به نماد افتخار و اقتدار دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح تبدیل شده؛ بلکه تفکر و فرهنگ بسیجی در فراسوی مرزها نیز به عنوان الگوی ستمدیدگان و مستضعفین جهان برای مقابله با توطئه‌های جبهه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل و فتنه‌های داعش و تکفیری‌ها تبلور یافته و لرزه بر پیکر اهریمنان، کینه‌ورزان و بدخواهان اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم ) انداخته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار