خبرهای داغ:
به منظور تعامل دو جانبه و بالا بردن سرانه مطالعه بین پایوران و بسیجیان استان قزوین مسوول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۵۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علی کوچک خانی مسوول روابط عمومی سپاه استان قزوین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با مدیر کل کتاب خانه های عمومی استان قزوین دیدار کرد.
کوچک خانی در این دیدار اظهار کرد: هدف از این دیدار و نشست تخصصی بررسی راه های افزایش همکاری بین سپاه پاسداران قزوین و کتابخانه های موجود در استان می باشد که تا این طریق موجب شود جامعه پایور و بسیج میزان کتابخوانی خود را بالا ببرند و برای انجام این امر نیازمند همیاری کتابخانه ها هستیم.
مسئول روابط عمومی سپاه قزوین عنوان کرد: سپاه استان بیش از 18هزار جلد کتاب دارد که می تواند به شبکه ملی کتاب پیوند دهد تا دیگران هم از این کتابها بهره مند گردند.
رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین نیز با تقدیر از اهمیت دادن کارکنان سپاه به امر مهم کتاب گفت: کتاب خوانی باید جزو فرهنگهای پیشرفته جامعه ما باشد و فضای شهر و فضای جامعه و زندگی ما باید مطالعاتی باشد و این نیازمند بسیج شدن تمام ارگانها و مردم است
دکتر اسماعیلی عنوان داشت: کتاب درمانی یکی از کارهای علمی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و خیلی از کشورهای جهان با کتاب خیلی از آسیب های اجتماعی را از بین می برند و بسیاری از رفتارهای درست را در جامعه تثبیت می کنند
وی یادآور شد: ما در جامعه ای زندگی میکنیم که تمدن و فرهنگ گذشته ما به وسیله کتاب رشد پیدا کرده و ارزشمند شده است و بسیاری از آیات و روایات و ائمه به موضوع کتابخوانی سفارش نموده اند و این نشان از اهمیت آن دارد.
مدیرکل کتابخانه های استان قزوین تاکید داشت: فرهنگ کتابخوانی باید گسترش یابد و بهترینه هدیه و نذر فرهنگی اهداء کتاب است و این امر ارزشی را جزو فرهنگ جدانشدنی بین مردم قرار دهیم
دکتر اسماعیلی در ادامه افزود: کاتبخانه های استان قزوین آمادگی کامل برای همکاری با سپاه و بسیج و دیگر دستگاهها برای ترویج کتابخوانی حتی در مناطق محروم و دور دست را دارد .
در پایان مسوول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اهداء کتاب از زحمات کارکنان کتابخانه های استان قزوین تقدیر و تشکر بعمل آورد.
1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها