خبرهای داغ:
سردار معروفی در افتتاحیه 16 پروژه ی عمرانی و محرومیت زدایی در گنبد :
فرمانده سپاه نینوا گفت: امروزه به عظمت دستور بنیانگذار ومعمار کبیر انقلاب اسلامی پی میبریم که شجره طیبه بسیج راتشکیل داد وبسیج یعنی با مردم بودن.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۰۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار معروفی در افتتاحیه ۱۶ پروژه عمرانی ومحرومیت زدایی وهمچنین کلنگ زنی ۴ پروژه در سطح استان گلستان که بصورت متمرکز در روستای بارانیهای گنبد برگزار شد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز سد بلا وسنگر ی محکم برای مردم وسد بلای ولایت ومردم بوده و امروز هم سپاه وبسیج افتخار میکند مردمی و ولایی است.

وی افزود:امروزه به عظمت دستور بنیانگذار ومعمار کبیر انقلاب اسلامی پی میبریم که شجره طیبه بسیج راتشکیل شد وبسیج یعنی با مردم بودن.

سردار معروفی با اشاره به اینکه بسیج با سپاه تعریف می شود وسپاه با بسیج گفت:بسیج یک نیروی نظامی نیست بلکه یک فرهنگ ، آرمان و ایده است که منطقش قرآن ورسول ا... است وسیره اش پیروی از سیره سرور وسالار شهیدان است.

فرمانده سپاه نینوا اشاره کرد: در نهاد مردمی بسیج بن بستی وجود ندارد وانسان اگر باور به وعده های الهی داشته باشد برایش بن بست معنایی نداشته و اشکال بعضی از انسان های امروز ما این است که سنت های الهی را باور ندارند وبه بن بست می خورند که اگر از خدا بترسند از غیر خدا نمی ترسند.

معروفی ادامه داد: ما در زمانی که هیچ نداشتیم در مقابل همه دنیای کفر به مدت هشت سال ایستادیم وتنها امیدمان عشق به خدا واهل بیت وعشق به همه خوبیها که آنهم ملت بود داشتیم.

فرمانده سپاه نینوا در پایان با اشاره به اینکه سپاه وبسیج افتخار میکند به مدت چهل سال به پای انقلابش ایستاده و ودر حال خدمت رسانی به مردم و در هر عرصه ایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد می باشد گفت: امروز بسیج سازندگی سپاه نینوا بطور متمرکز یک مدرسه و یک غسالخانه یک کانون فرهنگی، یک پروژه ساماندهی آبرسانی سطحی، ده خانه محروم و دو خانه عالم را در سطح استان با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی سه مدرسه و یک خانه عالم و افتتاح چهل پروژه اقتصاد مقامتی را بالغ بر ده میلیارد ریال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها