خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه درمیان گفت: بدون تردید بسیج یک باند،حزب و جریان سیاسی نیست و نه تنها در تراز ملت ایران است که در تراز جهانی مطرح است بسیج میاندار عرصه های کلان ملی و دینی است و هر جا انقلاب و اسلام نیاز دارند بسیج آماده و حاضر است.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۶۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد محمد فاطمی نسب در نشست خبری هفته بسیج با اصحاب رسانه شهرستان  درمیان ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ومقارن با هفته وحدت امسال نیز همچون سال های گذشته بسیجیان عزیز شهرستان درمیان ضمن حضور حماسی در برنامه های هفته وحدت و هفته بسیج ان شاء الله آمادگی خود را برای مجاهدت و تلاش در جهت پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت و با آرمان های امام راحل عظیم الشان (ره) و ولی امر مسلمین جهان تجدید عهد و میثاق خواهند کرد.

 

وی عنوان داشت: امسال إن شاء الله در هفته بسیج 89 برنامه در سطوح مختلف ناحیه ،حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار خواهد شد. که از جمله این برنامه دیدار با ائمه محترم جمعه ،برگزاری یادواره های شهدا، همایش فرماندهان پایگاه ها، ائمه جماعات ،پیشکسوتان بسیجی،  افتتاح پایگاه های مقاومت  و پروژه های بسیج سازندگی ،دیدار با علمای اهل سنت ، همایش پیاده روی خانوادگی و ...را خواهیم داشت.

 

فاطمی نسب افزود:هفته بسیج یادآور ابتکار و تدبیر حکیمانه امام راحل (ره) یعنی تاسیس نیروی مردمی بسیج در جهت دفاع از  اهداف و آرمان های انقلاب است و زنده کننده یاد و خاطره همه بسیجیان سلحشور است که در طول این 40سال ایستادگی از جان ومال خود گذشتند اسلام و انقلاب کردند.

 

وی تصریح کرد: بدون تردید بسیج یک باند،حزب و جریان سیاسی نیست  و نه تنها در تراز ملت ایران است که در تراز جهانی مطرح است بسیج میاندار عرصه های کلان ملی و دینی است و هر جا انقلاب و اسلام نیاز دارند بسیج آماده و حاضر است. 

 

وی عنوان کرد: بسیج توانسته است در طول سالیان پس از انقلاب کار کردهایی که مدنظر بوده است را به خوبی پیاده کند فعالیت بسیج در 8سال دفاع مقدس نشان داد  که بسیج توانست تا انگیزه های دینی  و انقلابی مردم ایران را را در خدمت دفاع از اسلام وانقلاب قرار دهد و با تقدیم صد ها هزار شهید گلگون کفن ،نهال انقلاب را با خون خویش آبیار کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها