خبرهای داغ:
سرهنگ مشیر صدری گفت: اگر تفکر و روحیه بسیجی در سطح کشور جاری شود، نظام و انقلاب اسلامی هیچگاه لطمه نخواهد خورد.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۰۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، سرهنگ مشیر صدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر در گفتگوی خبری به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان عزیز و ارزشمند که حضور خالصانه، هوشیارانه و همیشگی در عرصه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی داشته و با ایثارگری خود جریان حق را بیمه نموده اند، عنوان کرد: افتخار بسیج این است که با گذشت 4 دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان مستحکم و استوار با حفظ روحیه انقلابی خود و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در صراط مستقیم این نظام الهی ایستاده اند.

وی خاطر نشان کرد: ماموریت های بسیج هم راستا با نیازهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی،سیاسی، نظامی و ... تعریف می شود و در پرونده پر افتخار بسیج اوراق زرین حضور فعال در خدمت رسانی  به مردم می درخشد.

مشیر صدری با اشاره به فضای فعلی کشور و نیاز جدی به فعالیت های خدمت رسانی به مردم جهت تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی افزود: توقف و در جا زدن در ذات بسیج و بسیجی نیست. به همین جهت بسیج به عنوان بزرگترین تشکیل افتخارآمیز، با تکیه بر بصیرت برگرفته از منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( ره ) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی ) " حضور و عمل به هنگام، جدی، خالصانه و عالمانه " در تمامی صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر با تاکید بر تدوین برنامه های سال بر مبنای شعار محوری بسیج در سال 97 با عنوان" بسیج؛ مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت " و بیان شاخص ترین عناوین روزهای هفته بسیج، گفت: بالغ بر 134 عنوان برنامه توسط رده های بسیج در سطح شهرستان خمینی شهر از روز سه شنبه 29 آبان - اولین روز آغاز هفته بسیج – تا 5 آذر در راستای اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی به مردم در زمینه های بهداشت و درمان، فرهنگی، ورزشی، فضای مجازی و روشنگری انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه با تبریک میلاد مسعود پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله و تقارن هفته بسیج با هفته وحدت، با تاکید بر ضرورت وحدت همه مسلمانان در راستای تحقق اهداف متعالی دین مبین اسلام افزود: نیاز اساسی جامعه برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار و در راس آن دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در حال حاضر، اتحاد حول محور ولایت مطلقه فقیه است تا با رهبری پیامبرگونه ولی امرمان در تمامی جبهه ها موفقیت و پیروزی به دست آورده و سایه تاریک ظلم و جور شیطان بزرگ و اذنابش از سر مظلومان عالم کوتاه شود.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی اقامه نماز وحدت در ظهر روز 5 آذر با حضور مردم و مسئولین در حسینیه ثارالله- خیمه شهدای بسیج - در همین راستا تدبیر و برنامه ریزی شده است که ان شاالله این برنامه ریزی ارزشمند در طول سال و حتی سال های آتی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها