مدیرعامل مؤسسه علمی رزمندگان اسلام گفت: این موسسه قرار است با اجرای " رزمایش خدمت رسانی" خدمات علمی و آموزشی را به دانش آموزان بسیجی در بیش از 200 نقطه کشور به ویژه مناطق محروم ارایه دهد.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۸۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

فاطمی نژاد مدیرعامل مؤسسه علمی رزمندگان اسلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: زنده نگهداشتن ارزش های انقلاب اسلامی و تکریم مقام بسیج و بسیجی، یکی از اهداف اصلی سازمان بسیج می باشد و با خدمات رسانی در حوزه های متنوع این مهم تحقق پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس مؤسسه علمی رزمندگان اسلام که از دوران دفاع مقدس تا کنون در عرصه ارائه خدمات علمی آموزشی به رزمندگان و بسیجیان در قالب جزوات آموزشی و آزمون های پیشرفت تحصیلی و... عملکرد مطلوبی داشته است.

فاطمی نژاد اضافه کرد: این موسسه در تداوم مسیر خدمات رسانی در نظر دارد تا با عنایت به اصل مسجد محوری با حوزه ها و پایگاه های بسیج و مساجد طرح هایی همانند طرح هادی (مشاوره و هدایت تحصیلی رایگان) و معرفی مجموعه ها ی مدارس و آموزشگاه ها و محصولات علمی آموزشی به دانش آموزان بسیجی را در هفته بسیج رو نمایی کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت توجه به عرصه های علمی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان فرمودند که " نگذارید حرکت علمی کشور متوقف شود " و بر همین اساس مؤسسه علمی رزمندگان اسلام برای لبیک به این فرمان فرمانده کل قوا برنامه های بسیاری را به اجرا گذاشته است و در آخرین طرح خود قرار است با اجرای " رزمایش خدمت رسانی" ارائه خدمات خود را به دانش آموزان بسیجی در بیش از 200 نقطه کشور به ویژه مناطق محروم انجام دهد.

مدیر عامل مؤسسه علمی رزمندگان اسلام در پایان بیان کرد: رونمایی از اپلیکیشن جامع خدمات آموزشی مؤسسه علمی رزمندگان اسلام، برگزاری المپیک ورزشی مدرسه عشق در سطح 20 هزار نفر دانش آموزان تحت پوشش در مدارس بسیج و دیگر برنامه ها متنوع مختص به این هفته توسط سرپرستی های مؤسسه در سراسر کشور اجرا می شود.

ارسال نظرات