در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت:

پادواره شهدای پایگاهی در روستای دامن برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و آینده ساز انقلاب یادواره شهدای پایگاهی در روستای دامن از توابع شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۷۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی  یادواره شهدای پایگاهی با همت  حوزه مقاومت بسیج دامن با حضور آحاد مردم روستای دامن برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد پودینه، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر به آیه شریف قرآن کریم اشاره  و بیان کرد: شهدا را مرده مپندارید بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند پس بنابراین شان و جایگاه شهدا برای همه ما روشن است لذا شهدا انسان‌های خاص و دوستان واقعی خداوند متعال هستند.

وی گفت: راه و سیره شهدا می‌بایست در زندگی ما پیاده شود و در جامعه امروزی باید سیره شهدا را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم، چرا که راه هدایت ما همین سیره شهدا ست.
 
سهنگ پاسدار پودینه اظهار داشت:  اگر راه و سیره شهدا را به فراموشی بسپاریم مدیون خون شهدا خواهیم ماند لذا ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر یکی از وظایف ما جا ماندگان از خیل شهدا است.
 
گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهدا تجلیل شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار