در یادواره شهدای شهرستان خاش مطرح شد:

هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نزدیک کردن قلوب در امت اسلام است

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج و وحدت یادواره شهدای شهرستان خاش با عنوان "شهدا محور وحدت" در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۶۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش سردار محمد ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این یادواره گفت: شهیدان ، جانبازان و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و پرچمدار وحدت و همبستگی در جامعه اند.

وی افزود: تقارن هفته وحدت و بسیج اتفاقی مبارک بوده که بتوانیم از زیبائی‌ها و شاخص‌های همبستگی و انسجام ملی سخن بگوئیم و از رشادت‌های شهیدان راه اسلام و کشور تجلیل نمائیم.

سردار ناظری اظهار داشت: مردم شهرستان خاش در تاریخ انقلاب اسلامی به خوبی توانسته اند دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا کنند و همچنان نیز با همان روحیه استکبارستیزی و دلاورمردی و شجاعت از مرز‌های میهن صیانت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  ادامه داد: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نزدیک کردن قلوب در امت اسلام است و همگان باید با پیروی از سیرت نبوی و با روحیه بسیجی در صحنه‌ها حاضر باشیم و از ارزش‌های والای اسلام پاسداری و اسلام و کشور را از گزند دشمنان حفظ کنیم.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده سپاه شهرستان خاش هم در این یادواره گفت: بسیجیان سرافراز به مانند شهیدان راه اسلام و انقلاب محور در وحدت هستند و جای خوشحالی است در این هفته مبارک وحدت و بسیج قلب‌های مردم فارس و بلوچ و شیعه و سنی در این شهرستان گره خورده و همه با هم در صحنه حاضر هستیم و شجاعانه از ارزش‌های کشور صیانت می‌کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار