بیانیه دفتر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان سراوان به مناسبت هفته بسیج:
بسیج باید تعهد کند که نهضت اباعبدالله حسین را به اوج شکوفایی خود برساند.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۵۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، دفتر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان سراوان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه ای صادر کرده است در این بیانیه آمده است: کاش من هم یک بسیجی بودم بیانی است از یک عقل متفکر و انسانی خداجو که در عین شجاعت و توکل واژه بسیج را در رگ‌های مادی و معنوی اجتماع نهادینه کرد.

بسیج در شهرت معنا تجمع گروهی را می‌فهماند امروز حقا این شهرت بسیج نفر به نفر نیرو‌های خوش قلب و صاحب عقل سلیم سرایت کرده وتبدیل به یک فرهنگ در جامعه شده است.

کار بسیج امروز از هر زمان دشوار‌تر است، زیرا جامعه الکترونیک ماهواره‌ای نیاز به کلاس تهذیب و اخلاق دارد. بسیج هم و غمش باید تطهیر خویش و به مراتب ایجاد مدینه فاضله وجامعه مدنی باشد. بسیج باید تعهد کند که نهضت ابا عبد الله الحسین(ع) را به اوج شکوفایی خود برساند و صد البته در این مسیر زبان و نگاه وتفکر مخلصانه و روشنی بخش مقام عظمی ولایت صراط روشن و بدون تردیدی برای اقشار مختلف بسیج رقم میزند.
 
بسیج باید خوف کند که مبادا در روز ارتحال، اسلام خویش را تسلیم شیطان کند و با نیروی فعال و قوی و توکل برخدا، جامعه را به منزل سعادت و ظهور برساند و مستضعفینی را به وراثت اهل زمین بگمارد.
 
ارسال نظرات