خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف گفت: بی‌تفاوتی به مسأله سوریه و یمن، سبب تشدید بحران جهان اسلام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۵۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام محسن طالبپور، در اجتماع طلاب و روحانیون شهرضا در حمایت از مردم مظلوم یمن با محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود و هم پیمانان آن علیه مردم مظلوم یمن، اظهارداشت: امت اسلام باید برای حمایت از مردم مظلوم یمن اقدام کنند و به هر شکلی که می‌توانند به کمک این مظلومان بشتابند.

وی با انتقاد از  سکوت مرگبار سازمان‌های جهانی و حقوق بشری و سازمان کنفرانس اسلامی از جنایات آل سعود، افزود: این سازمان‌های مدعی از هر زمان دیگری بی‌خاصیت‌تر شده‌اند و تنها نظاره‌گر جنایات علیه مردم یمن هستند.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف با بیان اینکه امروز شرایط سختی در یمن وجود دارد و مزدوران سعودی در حال بمباران مردم مظلوم یمن بوده و حتی اجازه نمی‌دهند که غذا و دارو به مردم بی‌گناه برسد، گفت: جنایات رژیم آل‌سعود در یمن به اوج خود رسیده است

وی خاطرنشان کرد: هدف عربستان از زیر سلطه داشتن یمن تبدیل باب المندب به دروازه صدور نفت به کشورهای اروپایی و آمریکا است تا از مسیر تنگه هرمز که تحت کنترل ایران است، بی‌نیاز شود.

طالبپور با بیان اینکه مردم یمن مردمی انقلابی با روحیه ظلم ستیزی هستند و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به انقلاب علاقه زیادی نشان داده و خود نیز حدود 10 سال پیش دست به انقلاب زدند، بیان کرد: "علامه بدرالدین" در نخستین روزهای بعد از پیروزی انقلاب به ایران آمد و امام خمینی(ره) او را پذیرفتند و فرزند او، "سید حسین" نیز با رهبر معظم انقلاب بیعت کرد.

وی با بیان اینکه بحران یمن فراتر از جنگ بین عربستان و حوثی‌ها است، خاطرنشان کرد: اسراییل با طرح جثرالنور، برای اتصال دو قاره آسیا و آفریقا تلاش می‌کد تا به این وسیله، تفکر صهیونیستی را در سراسر کشورهای این منطقه گسترش دهد.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف با بیان اینکه تکلیف دینی و شرعی همه مسلمانان حمایت از مردم مظلوم یمن است، آنان مقلد رهبر معظم انقلاب و از حامیان انقلاب اسلامی و مخالفان تفکر وهابیت هستند، افزود: اتحاد مسلمانان جهان موجودیت اسراییل را به خطر می‌اندازد، بنابراین رژیم صهونیستی می‌کوشد تا با ایجاد و تشدید بحران در کشورهای سوریه و عراق و یمن، مانع همبستگی مسلمانان شود.

وی با بیان اینکه بی‌تفاوتی به مسئله سوریه و یمن، سبب تشدید بحران جهان اسلام می‌شود، تصریح کرد: مردم ایران با وجود معضلات اقتصادی، حاضر به حمایت از مردم یمن هستند.

طالبپور با بیان اینکه اولویت نخست اسراییل و آمریکا در منطقه خاورمیانه، مقابله با اسلام انقلابی به محوریت ایران است، گفت: دشمنان اسلام در این سال‌ها استراتژی خود را در راستای دشمنی‌هایشان با مسلمانان تغییر دادند، آنها امروزه با جنگ رو درو وارد عمل نمی‌شوند و به جای آن با ایجاد تفرقه بین مسلمانان، جنگ‌های درون منطقه‌ای را بین آنها به راه انداختند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها