بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک به مناسبت هفته بسیج:
ظهور تفکر و فرهنگ بسیجی و الگوی نبرد علوی و عاشورایی بسیجیان بود که نقش‌آفرینی‌های سترگ آن در شکستن امواج طوفان‌های فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف نظام پلید سلطه و صهیونیسم و جنگ تحمیلی، متبلور است.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۳۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:
بسیج تجلی گاه عشق و ایثار و فداکاری و ازخودگذشتگی است. بسیج یادآور سال‌ها حماسه و ایثار در انواع مختلفی از عرصه هاست. بستری که به میمنت وجود بسیج سبب ساز به عرصه ظهور رساندن مجاهدت با جان و مال شد.

بدون تردید تشکیل بسیج مستضعفین از معجزات انقلاب اسلامی و اقدامی تاریخی برای پاسخ به نیاز‌های حیاتی کشور و بلکه امّت اسلامی به شمار می‌رود. یادگاری از امام امت که مایه استحکام و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

ظهور تفکر و فرهنگ بسیجی و الگوی نبرد علوی و عاشورایی بسیجیان بود که نقش‌آفرینی‌های سترگ آن در شکستن امواج طوفان‌های فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف نظام پلید سلطه و صهیونیسم و جنگ تحمیلی، متبلور است؛ و چه زیبا و حکیمانه فرمود: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره): «بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند».

«بسیج» آیینه تمام نمای هوشمندی، بصیرت، فداکاری‌ها و وفاداری‌های تاریخ‌ساز و نماد قله‌های عظمت علمی، فرهنگی، ورزشی و … ملّت ایران در روند تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور است.

نگاه منصفانه و به دور از حب و بغض مؤید این حقیقت است که «بسیج» با تمسک به ولایت فقیه و به مدد بصیرت برای ایفای نقش‌های مثبت برای خدمت به مردم و یاری‌بخشی در هنگامه‌ی سخت بلایای طبیعی و زدودن غبار محرومیت از صفحه زندگی شرافت‌مندانه آنان بوده است.

از برکات بسیج، باید نقش تأثیرگذار آن در عرصه بازدارندگی و اقتدار دفاعی ایران اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را نیز مورد تأکید قرار داد که نابودی و زوال آمال و آرزو‌های جبهه دشمن را سبب شده است؛ و امروز فرهنگ اصیل و ناب بسیج در فراسوی مرز‌های ایران و در جغرافیای مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی و مقابله با تروریسم و «فتنه داعش» تبلور معناداری یافته است.

«بسیج مردمی» این کشور‌ها پوزه دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی (ص) را به خاک مالیده‌اند و به فضل الهی تشکیل بسیج جهان اسلام، به برکت شجره طیبه بسیج، ملت ایران شدنی است.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک ضمن گرامیداشت هفته بسیج اعلام میدارد که در تمامی ماموریت‌های محوله بسیج به یاری حضرت باری تعالی و عنایت حضرت، ولی عصر و دعای رهبر فرزانه انقلاب لحظه‌ای فروگذار نخواهیم شد.

روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک
ارسال نظرات