فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: بانوان بسیجی در طول 40 سال انقلاب با اراده و روحیه بسیجی به دشمنان اثبات کردند که عاملی برای خنثی سازی تهدیداتشان هستند.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۲۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان: نشست بانوان فرهیخته استان با حضور سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

در این نشست سردار گشتاسبی با بیان این موضوع که نگاه سپاه به بانوان فراتر است و در زمینه‌های مختلف اهمیت فراوانی را به این قشر می‌دهد گفت: انقلاب وارد ۴۰ سالگی خود می‌شود و اهمیت بسیار فراوانی دارد که خدمات نظام را به نوعی به آگاهی مردم برسانیم که تفاوت بین گذشته، حال و آینده را مشاهده کرده و قضاوتی عادلانه در این مورد  از سوی مردم شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی در حوزه شخصی سازی رشد و معنویت داشته و امروز این نظام با تمام گلایه‌ها پیشرفت عالی داشته در تنگناهایی برای توسعه یافتن وجود دارد که برای گذشتن از آن باید تلاش کنیم .

سردار گشتاسبی بیان کرد: تلاش خواهران اثرات مطلوبی را داشته و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام دشمنی‌های که با این نظام مقدس می‌شود به و خاطر وجود همین نیرو‌های ارزشی در تمام ابعاد رشد کرده و تمام کشور‌ها این کشور را در بین قدرتمندترین کشور‌ها می‌دانند.

فرمانده سپاه سلمان اضافه کرد آن خلع روحیه انقلابی و ایثارگری و تلاش‌ها امروزه در بین مسئولین نیست و امروزه خلع ما بعد از ۴۰ سال انقلاب نگاه به محرومین و مستضعفین است که این نگاه را مقام معظم رهبری دارد، ولی در بین مسئولین عده ایی هم با روحیه انقلابی چرخه این انقلاب را می‌چرخاند.

وی در پایان افزود اگر ابزار‌ها و امکانات برای رفاقت تجمیع شود ما جامعه فقیری نخواهیم داشت و تا نگاه ما انقلابی نباشد شکاف
مشکلات پر نخواهد شد باید قبول داشته باشیم که موفقت و رشد امروز ما مدیون شهدا و نگاه رهبری به کل جامعه و اقوام هستیم که باید با انگیزه فراوان این راه را در مسیر پیشرفت انقلاب و کشور ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف مانند امنیت و... قدم برداریم.
ارسال نظرات