خبرهای داغ:
در مراسم تکریم و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی تاکستان مطرح شد:
مسوول بسیح دانشجویی استان قزوین گفت: رویکرد بسیج دانشجویی باید حل کردن مشکل ارتباط جریان دانشگاهی و نخبگانی با بدنه اقتصاد و صنعت باشد.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۲۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم تکریم ومعارفه مسئول برادران وخواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی تاکستان در سالن جلسات پژوهشی این دانشگاه باحضور ریاست دانشگاه، معاونین و مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام تقی خانی مسوول نمایندگی مقام معظم رهبری در بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین گفت: دین اسلام دین کاملی است که در آن به ارتباط بین علم و دین بسیار تاکید شده است.
وی ادامه داد: بسیجی مغز متفکر است و باید در هر جا که نیاز باشد ورود کند و دانشگاه نیز باید محای برای مهیا کردن این فضا باشد.
ریاست دانشگاه آزاداسلامی واحدتاکستان دکتر شعبان نژاد نیز در این برنامه اذعان کرد: بسیج پرچمدار کارهای فرهنگی در جامعه و دانشگاه است، اعتقاد ما بر این است که دانشگاه و بسیج درکنار هم می توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند.
شعبان نژادگفت: دانشگاه باید نیاز جامعه را برطرف کند و بسیج دانشجویی باید درکنار دانشگاه این امر را یاری کند.
وی اضافه کرد: بسیج نقش بسیار مهمی در تولید و توزیع ارزش فرهنگی در جامعه دارد و در کنار این امر، بسیج دانشجویی باید به دانشگاه در امورات علمی نیز کمک کند.
همچنین عباس کاضمی، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: اگر امروز ما در حوزه های مختلف دستاوردهای بزرگی داریم ناشی از حرکت دانشگاهیان کشور است.
وی ادامه داد: در این امر دانشجویان و اساتید نخبه دانشگاهیان نقش به سزایی داشتند و دانشگاه سهم بسیاربزرگی دراین نقش آفرینی ۴۰ ساله انقلاب داشته است و اعتقاد قلبی براین است که جامعه در همه ابعاد نیازمند دانشگاه است و هرجا که مشکلی وجود دارد جامعه دانشگاهی توانسته آن راحل کند.
کاظمی خاطر نشان کرد: یکی ازدلایل مشکل امروز جامعه دور شدن از فضای دانشگاهی و دانشمندان نخبه است و همه باید تلاش کنند تا این دور شدن ومشکلات جامعه حل شود وباید چهره دانشگاه و جامعه را از سیاست زدگی دور کرد و نگاه های حزبی نداشت.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گفت: در حوزه مدیریت واداره جامعه نباید از پتانسیل دانشگاه غافل شد چرا که مجموعه دانشگاهیان استان قزوین از ظرفیت بالایی برخوردار است و باید مجموعه دانشگاه و مدیریت جامعه را به همدیگر وصل کرد و تاوقتی این امر صورت نگیرد بسیاری از مشکلات حل نخواهد شد وطبق فرموده مقام معظم رهبری حرکت انقلاب اسلامی روبه رشد بوده است که این را مجموعه دانشگاه ونخبگان کشور آفریده اند.
کاظمی افزود: رویکرد بسیج دانشجویی باید حل کردن مشکل ارتباط جریان دانشگاهی و نخبگانی با بدنه اقتصاد و صنعت باشد.
در پایان این مراسم از آقای زمانی وخانم مظفری مسئولین سابق بسیج دانشجویی برادران وخواهران دانشگاه آزاداسلامی تاکستان تکریم و آقای یعقوبی وخانم آذرنیا به عنوان مسئولین جدید برادر وخواهر بسیج دانشجویی معارفه شدند.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها