فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد؛

بیش از ۴۰ برنامه متنوع در نظر آباد اجرا می شود

محمد جانمحمدلو گفت: بسیجیان عزیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند وبا بصیرت خود حق را از ناحق تشخیص می دهند و مسیر خود را با قطب نمای ولایت مشخص میکنند.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۷۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد جانمحمدلو فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در کنفرانس خبری هفته بسیج ضمن گرامیداشت یادوخاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم یادآور شد: بسیج در عرصه های مختلف از اول انقلاب تا هم اکنون فعالیت داشته است که مهمترین این عرصه ها در عرصه دفاع مقدس در عرصه های اجتماعی ، در عرصه مقابله با تهاجم نرم دشمن بود.

بیش از ۴۰ برنامه متنوع در نظر آباد اجرا می شود


از دیگر اقدامات بسیج اعزام زائرین به راهیان نور ، برکزاری مراسم آبروی محله، یادواره های شهدا ، محرومیت زدایی می باشد

بسیج در عرصه های امنیتی نیز بسیار موثر بوده است و دشمنان را در عرصه بین الملل به زانو درآورده و با حضور در جبهه سوریه و عراق موجب الگوپذیری نیروهای مردمی این دو کشور شده است.

 باید فرهنگ و تفکر بسیجی را در جامعه گسترش دهیم


جانمحمدلو مهمترین مولفه تفکر بسیجی را تبعیت از ولایت فقیه وداشتن بصیرت برشمرد ویادآور شد: بسیجیان عزیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند وبا بصیرت خود حق را از ناحق تشخیص می دهند و مسیر خود را با قطب نمای ولایت مشخص میکنند.


محمد جان محمدلو در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ برنامه در هفته بسیج اجرا خواهد شد .


اجرای نمایشگاه دستاوردهای بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی، نشست نهضت روشنگری ، پیاده‌روی اقتدار بسیجیان در سطح شهر، کارگاه مادرانه، گلباران مزار شهدا، یادواره های شهدا، میثاق با شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، شرکت بسیجیان در نماز جمعه،دیدار با امام جمعه، نشست بسیج و ولایت پذیری ،کارگاه مهارتهای زندگی ، همایش رو جنگ دیدار از بسیجیان کارآفرین، نشست های سیاسی، تجمع بسیجیان در روز پنجم آذر، اردوهای زیارتی، حمایت نقدی و غیر نقدی به بسیجیان نیازمند، مسابقات قرآنی حلقه صالحین، شبی با خاطره ، مسابقات کتابخوانی ، برگزاری مسابقات ورزشی، از مهمترین برنامه های این هفته است که می توان به آن اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار