شجره طیبه صالحین فراتر از آنچه که نوشته شده است ریشه در مسائل اعتقادی دارد و صالحین در جامعه اسلامی و جهان اسلام بانگاه تربیت نسل جوان جایگاه ویژ ه ای دارد.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۶۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، جلسه حلقه سرگروههای بسیج خواهران در شهرستان سراوان برگزار شد، در این حلقه خواهر بسیجی درزاده مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) گفت: شجره طیبه صالحین فراتر از آنچه که نوشته شده است ریشه در مسائل اعتقادی دارد و صالحین در جامعه اسلامی و جهان اسلام بانگاه تربیت نسل جوان جایگاه ویژ ه ای دارد.
 
وی با اشاره به این مطلب که شجره طیبه صالحین به لحاظ ساختاری و اجرایی جزء ماموریت اصلی بسیج ابلاغ شده است افزود:  در استان سیستان و بلوچستان که با افت قومیتی و طایفه‌ای دارد هنرسرمربی، مربی و سرگروه این است که مباحث تربیتی، دشمن شناسی را در حلقات نهادینه کند.
 
درزاده ادامه داد: ظرافت در اجرای برنامه‌ها به پیشرفت روند کار کمک می‌کند کار تربیتی ظرافت خاص خود را دارد بهترین مکان برای تربیت فرزندان ما درجامعه پایگاه‌های بسیج و برنامه‌های شجره‌ی طیبه صالحین است و این موهبت الهی است و از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.
ارسال نظرات