سردار حسینی ، عنوان کرد: ما به کمک مسئولین استان ، برای اینکه بتوانیم به وظیفه ی خود عمل کنیم و هم بخش های کوچکی از مجاهدت های مردانی که در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند را ثبت و ضبط بکنیم ، ان شاالله در سال آینده کنگره 3000 هزار شهید استان ایلام را برگزار می کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۳۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در مراسم یادواره شهدای بسیجی استان ایلام ، گفت: ما مفتخر هستیم که توانسته ایم در طول چهل سال انقلاب اسلامی ، در کنار خانواده  های معظم شهدا ، از خون شهیدان والا مقام و از ارزش های انقلاب اسلامی حفاظت و حراست کنیم.

وی گفت: ما با تمام توان در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایستاده ایم و از خون شهیدان دفاع کرده ایم و اجازه نخواهیم داد که دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  اظهار کرد: دفاع از خون شهدا هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی است و امروز امنیت و آرامشی که در جامعه حاکم است مدیون خون شهداست که جانانه از نظام و انقلاب دفاع کرده اند و ما هم ادامه دهنده راه آن عزیزان هستیم و نگذاشته ایم که دشمنان ، کشورمان را به تاراج ببرند.

سردار حسینی افزود: ما باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والا مقام به اهداف اصلی نظام و انقلاب برسیم و با تلاش خود مسیر رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم سازیم.

وی بیان داشت: همه ی ما هم قسم شده ایم که از نظام و ولایت دفاع کنیم برای اینکه کشوری بزرگ داشته باشیم  و  کشور بزرگ ، دشمنان بزرگی دارد که به لطف خدا و خون شهیدان امروز دشمنان این نظام در همه زمینه ها شکست خورده اند.

سردار حسینی در پایان خاطرنشان کرد: ما به کمک مسئولین استان ، برای اینکه بتوانیم به وظیفه ی خود عمل کنیم و هم بخش های کوچکی از مجاهدت های مردانی که در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند را  ثبت و ضبط بکنیم  ، ان شاالله در سال آینده کنگره 3000 هزار شهید استان ایلام را برگزار می کنیم.

 به گزارش خبرگزاری بسیج، در این برنامه از سند سجلی سردار شهید اسلام ، شهید غلام ملاحی ، فرمانده اطلاعات عملیات لشکر 11 امیرالمومنین(ع) رونمایی شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات