خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان اذعان کرد: اگر بر کشوری نوای دلنشین تلنگر بسیج طنین انداز شد، چشم طمع شمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد در غیر این صورت هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۳۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته بسیج بسیجیان شهرستان تاکستان با آیت الله اسلامی امام جمعه این شهر دیدار کردند.
سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در این دیدار ابراز کرد: تشکیل بیسج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.
وی به نقل از امام(ره) گفت: اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و اخلاص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق واسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاورارتر از بیسج و بسیجیان خواهند بود! بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.
حیدری تبیین کرد: بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند. به گفته امام راحل (ره) من هموره به خلوص و صفای بیسجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم مرا محشور گرداند چرا که افتخارم در این دنیا این است که خود بسیجیم.
این مسوول در این متن به نقل از امام گفت: اگر بر کشوری نوای دلنشین تلنگر بسیج طنین انداز شد، چشم طمع شمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد در غیر این صورت هر لحظه باید منتظر حادثه ماند. بسیج باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد. امروز یکی از ضروریترین تشکیلها، بسیج دانشجویی و طلبه است.  این افراد بسیجی باید با تمام توان در مراکزشان از انقلاب و اسلام دفاع کنند. ازین رو حضور شما در صحنه ها موجب می شود که ریشه ضد انقلاب در تمامی ابعاد از بیخ و بن قطع گردد. در غیر این صورت غفلت از ایجاد ارتش بیست میلیونی ، سقوط در دام دو ابر قدرت جهانی را به دنبال خواهد داشت.
آیت الله اسلامی نیز در این دیدار اذعان کرد: اگر در قرآن بررسی کنیم قرآن کریم هم به دو طریق نازل شده که 1 به صورت به صورت دفعی و ناگهانی در شب قدر و 2 یه صورت تدریجی 27 ماه رجب در مبعث رسول خدا.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: حرکت انقلابی ایران به صورت تدریجی و آهسته به قدر ت رسید وگرنه دوام چندانی نداشت. این تدریج باعث ریشه زدن این انقلاب در تارو پود این نظام اسلامی ایرانی بود .
وی اضافه کرد: قدرت و عظمت و اقتدار این نظام در این سال ها به تدریجی بودن و کسب موفقیعت های آن سال هاست . مبارزه امام از سال 42 شروع شد و در سال 22 بهمن 57 به پیروزی رسید. ازین رو مهم است که انسان بعضی از صفات و عقاید را به تدریج پیش ببرد که قبل انقلاب و در شروع انقلاب از نظر نیروی نظامی و سازمانی بسیار ضعیف بودیم.
امام جمعه تاکستان یادآور شد: به تدریج در این زمینه های متعالی قدرتمند شدیم که در جنگ ها و دفاع مقددس ذره ذره با عملیات های فراوان در این دوران باعث اقتدار و عزت این نظام شدیم و باعث رونمایی چهره ایران واقعی و مردمانش شدیم و این کشور واقعی را به تمام دنیا نشان دادیم که تمام این اقتدار را مدیون خون پاک شهدا و بسیج و سپاه و ارتش همشه حاضر نظام اسلامی ایران هستیم که به تدریج بر این کشور حاکم شد.
این مسوول اذعان کرد: کشور ایران است که در زمان طاغوت زیر فرمان و دستورات اسرایئل امریکا بود الان خود یک ابر قدرت مستقل در منطقه در ایجاد صلح و ظلم ستیزیست که هم اکنون عرصه را بر اسرایئل و دشمنان این نظام تنگ تر کرده و به گفته امام خامنه ای اسرایئل 25 سال دیگر نام و یادش نابود خواهد شد و به گفته امام راحل (ره) این غده سرطانی نابود شدنی است از این رو اگر مقداری به خود حرکت هوشمندانه بدهیم این سخنان بزرگان سرعی تر محقق پیدا خواهد کرد اگر شرایط اقتضا کند ما دیگر اسرائیلی نخواهیم داشت.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها