خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان:

بسیج مدافع اصلی ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و امام حاضر است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیان نمود: ریشه و اصل شجره طیبه بسیج ولایت است و بسیج مدافع اصلی ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل عظیم الشان و امام حاضر است.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۳۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان: سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان در مصاحبه خبری با خبرنگاران، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم و ولادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و همچنین طلوع مبارک هفته بسیج ، بیان نمود: این تشکلی که بنیانگذار آن او را شجره طیبه نامید بسیج است و شجره طیبه درخت ارزشمندی است که ریشه و اصل آن در زمین و برگ هایش در آسمان هاست و هرلحظه ثمرات و میوه های شیرینش را نثار عاشقان این مسیر می کند. ریشه و اصل شجره طیبه بسیج ولایت است ، شاخ و برگ آن مردم مومن و ولایتمدار و انقلابی اند و میوه اش عزت، عظمت، سربلندی و قرب الهی به شمار می رود و میوه شیرین اش همه کرامت ها و فضایل انسانی است. لذا خداوند منان را به خاطر این نعمت بزرگ سپاس می گوییم که چنین کرامتی را به کشور ما ارزانی داشته است.

ایشان گفت: بسیج مدافع اصلی ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل عظیم الشان و امام حاضر مدظله العالی است و لذا هر زمان نظام با خطری روبرو شد بسیج در صحنه حاضر است، تشکیل بسیج یک فرمان عمیق ماهرانه از فرهنگ الهی انبیاء و قرآن کریم بود.

سرهنگ نوابی بیان نمود: ما همه مفتخریم به فرهنگ و تفکر بسیجی که نتیجه آن برداشته شدن چشم طمع دشمنان از این کشور است و بسیج کتابی است که به قلم امام بسیجیان نگاشته شد و با شور، همت ، شعور و غیرت بسیجیان منتشر گردید و امروزه فراگیر شده است.

ایشان همچنین گفت: امسال نیز در هفته بسیج که مقارن با هفته مبارک وحدت می باشد ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با شعار محوری ، بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت، وحدت و خدمت ، برنامه های متنوع و مختلفی را اجرایی خواهد نمود که اهم آن عبارت است از : 1- غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا2-سرکشی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران 3- تبیین فرهنگ بسیجی توسط روحانیون در مساجد محلات 4- اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و روستاها5-حضور چشم گیرتر گشت های بسیجی محله محور6-برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری سیاسی 7- برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی 8- برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی 9- همایش یاد یاران ماندگار 10-برگزاری مسابقات ورزشی 11- پیاده روی خانوادگی 12-برگزاری یادواره شهداء 13-دوره توانمدسازی سرگروه های طرح صالحین بسیج 14- همایش معرفتی مسئولین ادارات15- اکران فیلم های ارزشی و انقلابی 16- اعزام کاروان های راهیان نور بسیج دانش آموزی  17- برگزاری همایش شکوه پایداری بسیجیان در 5 آذر ماه.

ارسال نظرات