خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)

امروز کار جهادی، حل کننده مشکلات است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز کار جهادی، حلال مشکلات و گره گشا در موضوعات سخت شده است.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۲۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در مراسمی با حضور مسئولین و مدیران تیپ ۱۲ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) سرهنگ حمید دامغانی به ایراد سخن پرداختند
در این مراسم فرماندهان گردان‌های امام حسین ودیگر مسئولین نیز حضور داشتند.
فرمانده سپاه قائم ال محمد (عج) در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع رزمندگان تیپ ۱۲ خاطر نشان کرد: امروز بایستی تلاشمان را در راه صیانت از انقلاب دوچندان کنیم.
وی تصریح کرد: آمادگی پاسداران بایستی در سطح بالایی باشد که البته تیپ همواره توانسته از ماموریت‌های محوله سربلند بیرون آید.
سرهنگ دامغانی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز کار جهادی حلال مشکلات وگره گشای موضوعات سخت شده است بایستی مانند زمان دفاع مقدس این آمادگی را بین خود ونیرو‌ها ایجاد کنیم تا بتوانیم با بالاترین ظرفیت ممکن در راه خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنیم.
وی تصریح کرد: موضوعاتی مثل توجه به خانواده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که بایستی انچنان که لازم است به خانواده‌های محترم خدمت رسانی کرد.
وی افزود: موضوع راهیان نور ومسائل مربوط به این حوزه نیز از موضوعات مهم است که بایستی برنامه ریزی درست ودقیقی برای استفاده حداکثری از این ظرفیت خدادادی داشته باشیم.
فرمانده سپاه قائم در این دیدار ضمن آشنایی با مدیران ومسئولان این یگان گزارش‌های ارائه شده توسط مسئولین را مورد ارزیابی قرار داده وضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته روند حرکت تیپ ۱۲ قائم (عج) را در سطح خوبی ارزیابی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها