خبرهای داغ:
مسوول سازمان فضای مجازی سراج اصفهان گفت: کارگاه دوم و سوم رویداد دات کام با موضوع «تحلیل موج‌های ویروسی در شبکه‌های اجتماعی» با حضور دکتر میر رفیعی و روح‌الله انصاری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۲۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

مجتبی شاهمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج از اصفهان، پیرامون دوره تخصصی عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای با عنوان «دات‌کام» اظهار کرد: فعالان فضای مجازی برای حضور مؤثر در این عرصه نیازمند کسب مهارت‌های لازم و اطلاع از زوایای پنهان این فضا هستند که رویداد آموزشی دات کام می‌تواند پاسخ مناسبی به این نیاز علاقه‌مندان باشد.

وی در ادامه افزود: اولین جلسه از دومین دوره آموزشی دات کام با «موضوع عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای» با حضور دکتر محمدحسین ساعی، دکتری علوم ارتباطات و رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما و همچنین با همکاری سازمان فضای مجازی اصفهان «سراج»، خانه رسانه و فضای مجازی «متن» و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد.

مسوول سازمان فضای مجازی سراج اصفهان تصریح کرد: کارگاه دوم و سوم این رویداد با موضوع «تحلیل موج‌های ویروسی در شبکه‌های اجتماعی» با حضور دکتر میر رفیعی و روح‌الله انصاری در تاریخ 1 و 8 آذر برگزار می‌شود که علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این دوره می‌توانند از طریق لینک http://yon.ir/Xwjst اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها