خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت : ایستگاه سلامت، اکران فیلم‌هایی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس، ویزیت رایگان در درمانگاه دهاقان و اعزام اردوی راهیان نور در هفته بسیج اجرایی می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۸۰۲۷۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  دهاقان : هوشنگ نوابی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای بوده که ریشه و اصل آن در زمین و شاخ و برگ آن در آسمان هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با اشاره به عزت و سربلندی بسیج افزود: ولایت ریشه شجره طیبه و شاخ و برگ آن مردم مومن و لایت‌مدار هستند و عزت و سربلندی میوه شیرین آن قلمداد می‌شود.

وی با معرفی آرزوی امام راحل برای وجود ارتش 20 میلیونی، اذعان کرد: خداوند را به خاطر نعمت بزرگ بسیج شاکر هستیم زیرا میوه همه کرامت‌های انسانی است و همه مردم بسیجی هستند و آرزوی امام راحل برای وجود ارتش 20 میلیونی امروز محقق شده است.

نوابی عنوان کرد: باید راه پیشرفت را طی کرد تا قله مدنظر ولی امر مسلمین که همان تمدن اسلامی است محقق شود؛ بسیج آرمان‌های امام راحل و منویات امام حاضر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با بیان این که نباید بسیج را با جنگ یکی دانست، تصریح کرد: هر جایی با خطر روبه رو شدیم بسیج در صحنه حاضر بوده و امروز بسیج در همه اقشار گسترش یافته و بستر تحقق خواسته‌های امام راحل مبنی بر استراتژی دفاع همه جانبه است و نباید واژه بسیج را با جنگ ربط داد و یکی دانست زیرا امام راحل در 5 آذرماه سال 58 فرمان بسیج را صادر کردند که خبری از جنگ نبود و جنگ در سال 59 آغاز شد و یکی از عرصه‌های قدرت بسیج در جنگ نمایان شد.

وی گفت: فرمان تشکیل بسیج فرمان عمیق ماهرانه بود که نشان دهنده اهمیت و قداست بسیج است و در بسیج رویش داریم اما ریزش نداریم.

نوابی عنوان بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت و خدمت را شعار هفته بسیج دانست و بیان کرد: بسیج از الطاف خداوند بوده که به انقلاب ارزانی شد و امسال در هفته بسیج شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت و خدمت مطرح شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان خاطرنشان کرد: در هفته بسیج هر روز با یک عنوان از جمله بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج و خدمت رسانی و سازندگی، بسیج، اقتدار دفاعی، معنویت و انتظار، بسیج و جهاد اکبر و استکبار ستیزی وبسیج و چهل سال افتخار همراه است.

وی برنامه‌های متعددی در هفته بسیج را در دستور کار دانست و افزود: بر اساس همین محورها برنامه‌های متعددی از جمله سرکشی از خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای بسیجی، تبیین فرهنگ بسیجی توسط روحانیون، ارائه خدمات پزشکی در روستاها، اعزام گروه‌های جهادی، طرح‌های عملیاتی رضویون( در جهت بالا بردن امنیت مردم)، نشست فرهنگی با عنوان بسیج زمینه‌سازان ظهور، کارگاه سبک زندگی اسلامی، نهضت روشنفکری، دستاوردهای انقلاب، همایش یاد یاران انقلاب، مسابقات مختلف ورزشی، پیاده‌روی خانوادگی و یادواره شهدای روستای محمود آباد در این هفته برگزار می‌شود و عموم مردم دعوت هستند.

نوابی با بیان اینکه همایش سالروز بسیج برگزار می‌شود، مطرح کرد: به مناسبت امامت امام زمان(عج) برگزاری قرائت دعای عهد در محل ناحیه مقاومت بسیج دهاقان و مراسم غبارروبی گلستان شهدا در دستور کار قرار دارد ، هم‌چنین ایستگاه سلامت، تجلیل از رده‌های بسیج، اکران فیلم‌هایی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس، ویزیت رایگان در درمانگاه دهاقان، اعزام اردوی راهیان نور و همایش اقتدار سالروز بسیج (5 آذرماه) در روزهای این هفته اجرایی می‌شوند.

وی از برگزاری 107 عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان دهاقان خبر داد و تصریح کرد: در مجموع 107 عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان دهاقان برگزار می‌شود تا اهمیت، شأن و منزلت بسیج را یادآور شویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان اظهار کرد: گروه‌های جهادی داوطلبانه در روستاها حاضر می‌شوند و به روستائیان خدمت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها