خبرهای داغ:
محمد ابراهیم برزچی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: در این هفته تعداد 4 گروه جهادی در قالب فعالیت های عمرانی، خدماتی و پزشکی به منطقه محروم ماژان و روستاهای محروم بخش مرکزی خوسف اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۲۳۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ دوم پاسدار محمد علی بشیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در نشست خبری هفته بسیج عنوان داشت: تشکیل بسیج از الطاف جلیه الهی بوده که حضرت امام خمینی (ره) با درایت پایه ریزی کردند.

وی افزود: این بسیج است که میقات پابرهنگان بوده و در بسیج است که فقرا می توانند توانایی خود را به منصه ظهور برسانند.پس باید در عمق بخشی به این تفکر مقدس تا پایان جان ایستاد و ایستادگی کرد.

وی گفت: در این هفته تعداد 4 گروه جهادی در قالب فعالیت های عمرانی، خدماتی و پزشکی به منطقه محروم ماژان و روستاهای محروم بخش مرکزی خوسف اعزام خواهند شد.

بشیری در پایان اظهار داشت: افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، دیدار با امام جمعه شهرستان خوسف، اعزام پزشک متخصص طب اسلامی، برگزاری حلقات صالحین و مربیان، برگزاری نشست های عقیدتی، بصیرتی وسیاسی در سطح حوزه ها و پایگاه ها، گردهمایی فرهنگیان در سطح آموزش و پرورش شهرستان، پیاده روی  خانوادگی و دانش آموزی، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، یادواره شهدای بخش ماژان، یادواره شهید آبروی کوچه افتخار محله، برپایی ایستگاه سلامت، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری، دارت و تیر اندازی ویژه خواهران از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها