برگزاری میز خدمت و تکریم ارباب رجوع در استان کردستان

میز خدمت در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع به مناسبت هفته بسیج با حضور مدیر کل و مسئولان ۹ اداره خدمات رسان امروز در نشستی با اهالی روستای حسن آباد استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۴۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
بنده مرادی مسئول بسیج ادرات در سپاه بیت المقدس کردستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج وبا همکاری ۹ ادارات خدمات رسان در روستای حسن آباد میز خدمت برگزار شد و مردم از نزدیک مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه به حق می‌توان اعلام کرد که بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شد، امورات و اقداماتش موفقیت‌آمیز بوده است گفت: بسیج ادارات به عنوان متولی میز خدمت، پیگیر مشکلات مردم خواهد بود و با راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، در پی خدمتی شایسته به شهروندان است.

بنده مرادی گفت:به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به ادارات و واحد‌های مستقر در اداره کل، اردوی جهادی در قالب میز خدمت سازمان بسیج کارمندان استان کردستان در طول هفته در سراسر استان در مناطق محروم با بیش از ۷۵ میز خدمت برگزار می‌گردد.

وی با ذکر اینکه اصول رضایت‌مندی و کارآمدی ابتدا از کارمندان بسیجی مطالبه می‌شود، ادامه داد: در کردستان بیش از ۹۹۰۰ نفر کارمند بسیجی داریم که در قالب ۱۴۳ پایگاه و ۱۲ حوزه مقاومت بسیج کارمندی سازماندهی شده است.

بنده مرادی با بیان اینکه این دیدار نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد اظهار داشت:با شناسایی ۹ منطقه محروم در استان طی مراسمات خاص وبا توجه به کاهش مشکلات ارباب رجوع برنامه ملاقات مردمی در میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مدیر کل سازمان‌ها برگزار می‌گردد.

در این مراسم تعداد زیادی از مردم حضور یافته و ضمن خشنودی از این کار مشکلات خود را بیان نمودند.

مسئول بسیج کارمندان کردستان با اشاره به اینکه امروزه بسیج در میان اقشار مختلف جامعه گسترش یافته است، اظهار داشت:بسیجیان با استفاده از همه امکانات برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات