فرمانده سپاه ناحیه دهلران از برگزاری بیش از 120 ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۰۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار "علی آبدونی" فرمانده سپاه ناحیه دهلران در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با خبرنگاران شهرستان دهلران برگزار شده بود اظهار داشت: تفکر بسیجی و تکیه بر توانمندی های بسیجیان می تواند در برابر تهدیدها و تحریم ها بهترین راهکار باشد.

وی افزود: امروز بسیج به عنوان مظهر اقتدار ایران اسلامی در همه صحنه ها حضور دارد و دشمنان ما نیز از تفکر بسیجی که غالب بر کشور است و به واسطه آن قله های رفیع موفقیت طی شده است هراس دارند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد که پیش قراولان آنها بسیجیان بوده اند امروز امری ضروری است تا نسل امروز نیز با این تفکر بیش از پیش آشنا شود و ارتباط برقرار کند.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان ما دست از آشوب، تحریم، نیرنگ و... برنداشته و کشورهایی چون آمریکا و اسرائیل غاصب با اعتبار کشورهایی چون عربستان سعودی مدام به دنبال بر اندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سرهنگ آبدونی تصریح نمود: خوشبختانه تفکر بسیجی مردم و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری تمام نیرنگ های آنان را نقش بر آب نموده است.

وی به آغاز هفته بسیج اشاره نمود و ابراز داشت: به همین مناسبت و در راستای گرامیداشت هفته بسیج بیش از 120 برنامه در سرفصل های مختلف در شهرستان دهلران برنامه ریزی شده است که اجتماع بزرگ بسیجیان در 5 آذر شاخص ترین این برنامه ها است.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران بیان نمود: برگزاری یادواره شهدا، نشست های روشنگری، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی برگزاری مراسم آبروی محله و همایش حمایت از مردم مظلوم یمن از جمله دیگر برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین 18 گروه جهادی در این ایام در مناطق محروم این شهرستان مشغول خدمات رسانی در حوزه های عمرانی، بهداشتی و فرهنگی هستند.

 

ارسال نظرات