خبرهای داغ:
فرماندهی سپاه ناحیه لالی، از برگزاری ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت:
کد خبر: ۹۰۸۰۰۶۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرگرد «حسن محمودی»، در نشست خبری با اصحاب رسانه لالی پیرامون هفته بسیج، به تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذر اشاره کرد و گفت: قبل از جنگ تحمیلی امام (ره) پیش بینی کردند که بسیج فقط می تواند این انقلاب را از خطرات، تهدیدها و آسیب ها مصون بدارد .

 

فرماندهی سپاه ناحیه لالی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم انکار بسیج را انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور دانستند، افزود: چیزی که باعث حرکت و پویایی نظام جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون بوده، حضور بسیج در عرصه های مختلف است.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج اختصاص به یک منطقه جغرافیایی و یک منطقه انسانی و طبقاتی خاص ندارد بلکه بسیج متعلق به آحاد مردم است، اضافه کرد: در تمام ادوار انقلاب اسلامی، از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی تاکنون هر جا انقلاب نیاز داشته و مشکلی پیش آمده، بسیج ورود کرده و مشکل را برطرف کرده است.

 

وی با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر، با شعار بسیج مظهر ایستادگی پیشرفت، وحدت و خدمت آغاز می شود، تصریح کرد: در بحث خدمات بسیج به فعال کردن چندین قرارگاه پرداختیم که قرارگاه پیشرفت آبادانی، یکی از قرارگاه هایی است که در ۶ شهر محروم استان فعال است.

 

محمودی، با اشاره به اینکه در یکسال گذشته، به همت سپاه استان خدمات و اقدامات خوبی در دهستان «حتی» به انجام رسیده است، عنوان کرد: از جمله اقدامات این قرار گاه می توان به اصلاح و بهسازی جاده های روستایی، آبرسانی به روستاهای بخش «حتی»، پروژه آبرسانی روستای «تل حاجی» که در حال انجام است .

 

وی احداث یک باب خانه عالم در ایرانشهر، توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در بین محرومان، برگزاری کلاس های آموزشی (طب سنتی و ...)، اصلاح و زیباسازی مدارس «حتّی»، فعال کردن اردوهای جهادی ملی و استانی، ساخت هفت باب منزل مسکونی در لالی، در نظر گرفتن ۱۰ باب منزل مسکونی جدید و ... را از جمله این اقدامات بسیج این ناحیه دانست.

 

وی اعزام تیم های پزشکی تحت عنوان شهید رهنمون به مناطق محروم (۲۰۰ ویزیت رایگان، تامین داروی ۷۰ نفر(، اعزام چهار بیمار برای عمل جراحی به استان چهارمحال و بختیاری، فعال کردن گروه های گشت جهت کمک رسانی به تامین امنیت و جلوگیری از سرقت و کمک به ناجا، ایست بازرسی، اجرای طرح شهید بهنام محمدی، جذب دانش آموز به مسجد و تقسیم بین حوزه های محلات را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه لالی، از برگزاری ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: اعزام دانش آموزان خواهر به راهیان نور، برگزاری ادعیه و کلاس های اعتقادی و اخلاقی، برگزاری شبی با شهدا در جوار شهدای گمنام شهرستان، دیدار با خانواده های معظم شهدا، کلنگ زنی باب های مسکونی، سخنرانی در نماز جمعه این هفته، نشست با سران عشایر، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نشست های متعدد با محوریت آسیب های اجتماعی، توزیع لوازم تحریر به محرومین و ... از جمله این برنامه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها