خبرهای داغ:
فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) سپاه غدیر تبریز:
فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) سپاه غدیر تبریز در جمع فرماندهان پایگاه های این حوزه، گفت: در شرایط کنونی و حساس جامعه مساجد و پایگاه های مقاومت نقش مهمی در اعتلای اهداف عالی بسیج دارند که باید به این نوع اماکن توجه ویژه ای شود.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۵۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمود اصل گوگانی افزود: پایگاه ها و مساجد نقش کلیدی و مهمی برعهده دارند و در این شرایط حساس باید از جوانان و نوجوانان در مساجد به نحو احسن استفاده شود.

وی با بیان اینکه نمی توان ظرفیت بسیج را نادیده گرفت، اظهارداشت: بسیج در همه حوزه ها ظرفیت دارد این در حالی است که بکارگیری بسیجیان متخصص در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اعتقادی می تواند برای پیشرفت بسیج مفید واقع شود.

اصل گوگانی نقش مساجد در فرهنگ سازی مقاومت و ایثار را بسیار مهم و اساسی برشمرد و از فرماندهان پایگاه های تابعه خواست تا جهت تحقق آرمان های رهبری، طرح ها و پیشنهادهایی که زمینه رفاه و آسایش و خلاقیت در مساجد را فراهم می‌کند تلاش کنند.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد نظامی، فرهنگی و اعتقادی کارنامه قابل قبول و بسیار موفقی در دوران دفاع مقدس و هم در مسائل امنیتی، بویژه در خنثی کردن نقشه های پلید استکبار و مزدورانش ایفاکرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها