فرمانده سپاه کلیبر در نشست سیاسی فرماندهان و مدیران حوزه بسیج کربلا گفت: بسیج یک معجزه الهی است و در عرصه های مختلف کشور مانند اقتصاد و ... نقش آفرینی می کند.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۵۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول حسین پور افزود: شما فرماندهان و مدیران بسیج امروز در جامعه نقش پیش برندگی را دارید و باید با توکل به خداوند متعال از هیچ تلاشی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دریغ نکنید.

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه ما در مرحله سوم تحقق اهداف انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم افزود: ایجاد تمدن نوین انقلاب اسلامی هدف این انقلاب است و ما باید انقلاب اسلامی را به تمام نقاط دنیا صادر کنیم که البته صدور انقلاب در منطقه و کشور های همسایه انجام گرفته و خیلی از کشور های همسایه دیگر حاضر به پذیرش استعمار ابرقدرت ها به ویژه آمریکا نیستند و حتی در برابر آن ها می ایستند.

وی به مقاومت مردم سوریه و یمن اشاره و بیان کرد: این مقاومت نتیجه صدور انقلاب اسلامی ایران است و قطعا انقلاب اسلامی ایران زمینه سقوط کشورهای استکباری در جهان می باشد.

حسین پور به جنگ نرم دشمن اشاره و اظهارداشت: امروزه با وجود تفکر بسیجی ، آمریکا در جنگ نرم هم مغلوب شده و فهمیده است که بسیجیان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و هرکجا و در هر عرصه ای که لازم باشد ورود پیدا می کنند و نقشه آمریکا را نقش بر آب می کنند.

ارسال نظرات