فرمانده انتظامی سروآباد از کشف هشت هزار و ۱۱۰ ثوب البسه قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۲۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا کرجی روز سه شنبه اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس یگان ویژه یکدستگاه خودروی وانت حامل بار قاچاق که در مسیر ارتباطی مریوان - سروآباد در حال تردد بود، متوقف شد.

وی با اشاره به هماهنگی انجام شده با مراجع قضایی برای توقف این خودرو افزود: در بازرسی انجام شده از این وانت هشت هزار و ۱۱۰ ثوب انواع البسه بچگانه قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی سروآباد با بیان اینکه یک نفر در این ارتباط دستگیر شد، تاکید کرد: ارزش ریالی این محموله براساس برآورد کارشناسان گمرک بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

سرهنگ کرجی یادآور شد: مقابله با سرقت، کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادفات رانندگی از اولویت‌های پلیس است.

استان کردستان به سبب داشتن بیش از ۲۲۷ کیلومتر مرز با کشور عراق یکی از مبادی ورود و خروج کالا و ارز به شمار می‌رود و سالانه به ارزش ده‌ها میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات