خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده از برپایی 50 نشست بصیرتی در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۲۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

 به گزارش  خبرگزاری بسیج  آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار علی برنا در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزارشد ضمن گرامیداشت این هفته و تقارن آن با هفته وحدت اظهار داشت: این تقارن مبارک بهترین فرصت است  که مامی توانیم با بهره گیری ازظرفیت ایجاد شده در شهرستان برای ایجاد هرچه بیشترو حدت تلاش کنیم و با اجرای برنامه های متنوع این یکدلی را گسترش دهیم.

این مسئول هفته بسیج را هفته ترویج فرهنگ ایثارگری دانست که به استحکام نظام و تحکیم و حفظ وحدت اسلام می انجامد، افزود: بسیجی یک فرهنگ خاص است که دارای شاخصه های اخلاص، بصیرت و حضور به موقع و آگاهانه درمیدان های گوناگون انقلاب است و با بهره گیری از نهضت امام حسین (ع) ، روح عزتمندی و اقتدار را در جامعه ترویج می دهد.

فرمانده سپاه نقده، با بیان اینکه درآیات متعددی ازقرآن کریم به ضرورت بسیج و آمادگی مسلمانان برای مبارزه با دشمنان تاکید شده است، یادآور شد: بسیج یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و این امر خطیر موید بینش عمیق، معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در دستور تشکیل چنین سازمانی است و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تشکیل و رشد جوانان خدا جوی بسیجی فتح الفتوح امام راحل بود.

سرهنگ برنا، در ادامه و در تشریح برنامه‌های متنوع سپاه و بسیج در این هفته، اظهار داشت: امسال ۱۰۱ برنامه در پنج محور برای هفته بسیج پیش بینی شده است.

وی از شاخص ترین برنامه ها به دیدار با ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه با محوریت تشریح دستاوردهای بسیج، دیدار با خانواده های زندانیان، بازدید از خانه سالمندان، دیدار با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، برگزاری همایش اصناف و بازاریان و برگزاری همایش با حضور نخبگان و علمای شیعه و سنی اشاره کرد.

برنا ادامه داد: امسال  پنجاه مورد نشست بصیرتی در فضاهای علمی و فرهنگی در طول هفته بسیج اجرا میشود.

  انتهای پیام

ارسال نظرات