مسئول سازمان بسیج ورزشکاران لرستان:
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان گفت: با اشاره به حضور ورزشکاران در سطوح جهانی اظهار داشت: ورزشکاران نماد حفظ هویت و ارزش‌های ما هستند.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۹۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری  بسیج از لرستان،سرگرد سعید داوودی ،مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان در همایش تجلیل از ورزشکاران بسیجی مدال‌آور در مسابقات المپیک، پارالمپیک و آسیایی که امروز در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان برگزار شد، بابیان اینکه ارزش‌های هر جامعه‌ای را نگرش‌ها و علایق و هویت آن جامعه تشکیل می‌دهد گفت: این ارزش‌ها در طول تاریخ شکل می‌گیرند و ایثار، گذشت، انفاق و دفاع از مظلومان ازجمله این ارزش‌هاست.

وی اظهار داشت: این ارزش‌ها در دوران انقلاب اسلامی شکل گرفتند و در دوران قبل از انقلاب به‌طرف فرهنگ منحط غربی سوق پیدا کردند ولی بعد از انقلاب دوباره احیا شدند.

سرگرد داوودی بابیان اینکه این ارزش‌ها، صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل نهاد مقدس بسیج را در پی داشت گفت: بسیج باعث شد بتوانیم در مقابل دشمنان مقاومت کنیم و روحیه ایثار و شهادت را حفظ کنیم.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، با اشاره به حضور ورزشکاران در میدان‌های جهانی، یادآور شد: حضور بانوان با حفظ حجاب در این میادین و تقدیم مدال‌های ورزشکاران به شهدای گران‌قدر و خانواده‌های شهدا، نشان‌دهنده این است که هنوز هم روحیه جهاد و شهادت در وجود ورزشکاران و جوانان ما نمایان است.

وی تصریح کرد: حضور ورزشکاران در سطوح جهانی با حفظ ارزش‌ها و هویت انقلاب اسلامی به نمادی برای ما تبدیل‌شده است چراکه آن‌ها در آن‌سوی مرزها هم از این ارزش‌ها دفاع و حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات