مبلغ فرهنگی سپاه شهرستان کوهبنان
حضرت امام خمینی (ره) با تدبیر و دور اندیشی خود استراتژی دائمی و بلند مدت برای انقلاب اسلامی ترسیم کردند یکی از نمونه های بارز آن صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۸ بود.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۸۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, آقای حسن شبان مبلغ فرهنگی سپاه شهرستان کوهبنان به مناسبت هفته بسیج و وحدت در جمع بسیجیان و نماز گزاران مسجد امام صادق علیه السلام شهرستان کوهبنان گفت: حضرت امام خمینی (ره) با تدبیر و دور اندیشی خود استراتژی دائمی و بلند مدت برای انقلاب اسلامی ترسیم کردند یکی از نمونه های بارز آن صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۸ بود که در نزدیک به عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.
۱. حضور بسیج در عرصه جنگ سخت (هشت سال دفاع مقدس و در حال حاضر جنگ سخت )
۲. حضور بسیج در عرصه جنگ ترم و تهدید ات فرهنگی (اردوهای جهادی , راهیان نور, یادواره های شهدا, تشکیل هیئت رزمندگان اسلام و فضای مجازی )
۳. حضور بسیج در عرصه تحریم (عرصه سازندگی و تسریع روند پیشرفت کشور و اقتصاد مقاومتی )

حسن شبان افزود: «بسیج به تعبیر امام خامنه ای مد ظله العالی به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا فداه و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است؛
لذا بسیج در حوادث و سوانح و بلایای طبیعی, آتش سوزی پلاسکو, زلزله کرمانشاه و کوهبنان و راور, محرومیت زدایی و توزیع اقلام بین محرومین نقش موثری داشته است.
مبلغ فرهنگی سپاه کوهبنان  افزود: «بسیج به تعبیر امام خامنه ای مد ظله العالی یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها است لذا پایگاه ها و رده های مقاومت بسیج در تمامی محلات, شهرها و روستاها مستقر است
که بسیج در همه اقشار (بسیج خواهران, دانش آموزی, دانشجویی, طلاب, کارگری و کارمندی) حضور دارد.
مبلغ فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: طرح صالحین بسیج در پاسخ به شبهات, ارتقاء سطح بینش و آگاهی های اعتقادی, معنوی و مشارکت جوانان و نوجوانان نقش فعال و موثری دارد.

ارسال نظرات