در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی صورت می گیرد؛
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه 15 خرداد به مناسبت هفته بسیج گفت: در راستای ترغیب جوانان به ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی، مراسم "ضیافتی در عرش و تجلیل از 40 زوج جوان" برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۸۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ علی اصغر شهیری فرمانده سپاه 15 خرداد  در نشست خبری هفته بسیج با بیان اینکه بسیج نیرویی است بصیر، انقلابی، آماده به کار، شجاع، مخلص و فداکار، گفت: امروز بسیج الگوی مدیریت اسلامی است که معمار کبیر انقلاب با نگاه دوراندیش و آینه نگری که داشتند  این نهاد را بنا کردند.

وی با یادآوری اینکه بسیج از ابتدای انقلاب در همه عرصه هایی که نظام و جامعه نیاز به کار جهادی داشتند حضور باشکوهی داشت، خاطرنشان کرد: بسیج از بدو تولدش و با شروع جنگ تحمیلی 8 ساله، دفاع مقدس را رقم زد که شهدای بزرگی را هم در این عرصه تقدیم انقلاب اسلامی نمود.

این مقام مسؤول ادامه داد: در دوران سازندگی بسیج برای کمک به نهادها و ارگانهای مختلفی چون بهداشت در ریشه کنی فلج اطفال و محرومیت زدایی در مناطق محروم با مشارکت جهاد سازندگی اقدامات مؤثری را رقم زد.

وی بیان کرد: امروز هم بسیج در دوره جنگ فرهنگی و نرم با حضور میدانی خود در عرصه های فضای مجازی، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، ترویج روحیه ایثار و شهادت و همچنین حضور در کارزار فرهنگی از جمله پیکار با بی سوادی و تهیه و تدوین آثار فاخر فرهنگی بنا بر رسالت انقلابی خود ایفای نقش می نماید.

فرمانده سپاه قرچک در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت، با بیان اینکه این هفته با شعار "بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت" با 6 رویکرد "معرفی نقش بسیج در پیشبرد انقلاب اسلامی در 40 سال انقلاب" ،  "بسیج الگوی کارآمد" ، "امید آفرینی اقتصادی" ، "توجه به نقش وحدت آفرین بسیج" ، " تقویت روحیه نشاط و خدمت رسانی و مطالبه گری" و "تمرکز بر مسجد محوری" برنامه های بسیج امسال به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با 40 عنوان شاخص برگزار می کند.

وی از جشنواره مسابقات قرآنی و ورزشی بومی محلی در رشته های دو میدانی، دوچرخه سواری، طناب کشی ویژه برادران و خواهران، جشنواره مساجد برتر و تجلیل از بسیجیان نمونه و پیشکسوت و تکریم خادمان مساجد، برگزاری نهضت های روشنگری با موضوع دستاوردهای 40 ساله انقلاب، جشن های بزرگ رسول مهربانی، محفل شعر و خاطره گویی، تجمع بزرگ بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه، مراسم آبروی کوچه و محله و یادواره شهدای بسیج شهرستان و استقرار میز خدمت در روستاها به عنوان اهم برنامه های این هفته نام برد و مطرح کرد: در راستای محرومیت زدایی علاوه بر ویزیت رایگان در مصلی نماز جمعه و روستاها، گروه های جهادی به مناطق محروم اعزام شده و 5 باب منزل مسکونی با مشارکت کمیته امداد بازسازی و ترمیم  خواهد شد.

شهیری در پایان افزود: در راستای ترغیب جوانان به ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی، مراسم "ضیافتی در عرش و تجلیل از 40 زوج جوان" در روستای داود آباد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات