عضو کمیسیون آموزش مجلس:

راه شهدا، مبارزه با مفاسد و اختلاس است

خبرگزاری بسیج: نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی راه شهدا را راه پاسداری از دین و ولایت و راه دفاع از ارزشها دانست و تأکید کرد: راه شهدا، راه مبارزه با مفاسد، احتکار، اختلاس است، حفظ ارزشها تنها با گام برداشتن در مسیر شهدا محقق می شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۷۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی امشب در مراسم یادواره شهدای شریف آباد با بیان اهمیت برگزاری مراسم یادواره شهدا، گفت: برگزاری یادواره شهدا کاری پسندیده است اما موضوعی که مهم است اینست که باید دید راه شهدا چه بوده و چرا اینقدر ما از آن دور شده ایم!

وی افزود: شهدا در طلب درجات معنوی والا تلاش کردند و البته به آن رسیدند و در قله انسانیت ایستادند، امروز دیگر نباید برای شهدا گریست بلکه باید به حال و روز خود گریه کرد که بین ما و آنان فاصله افتاده است.

این مقام مسؤول راه شهدا را راه پاسداری از دین و ولایت و راه دفاع از ارزشها دانست و تأکید کرد: راه شهدا، راه مبارزه با مفاسد، احتکار، اختلاس است، حفظ ارزشها تنها با گام برداشتن در مسیر شهدا محقق می شود.

وی با اشاره به برگزاری محافل شهدا، آن را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: البته این در گرو اثر بخشی آن است، امروز شاهد هستیم که بخش شریف آباد ۶۶ شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب‌ اسلامی کرده است اما به خود بیاییم که ما چقدر در مسیر آنها گام برداشته ایم و از راه آنان فاصله نگرفته ایم؟!

عضو کمیسیون آموزش مجلس در پایان با اذعان اینکه امروز ما مدیون سرهای از بدن جدا شده و پیکرهای تکه تکه شده شهدا هستیم، مطرح کرد: بیایید امروز در این محفل نورانی که خود شهدا حاضر و ناظر بر این مهم هستند قسم یاد کنیم که در مسیر شهدا گام برداشته و خود را بیشتر از گذشته به مسیر شهدا نزدیکتر می کنیم./

ارسال نظرات
آخرین اخبار