خبرگزاری بسیج: فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اهمیت برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: شهدا جزء مفاخر فرهنگی کشور به شمار می آیند، هر کشور برای معرفی خود مؤلفه هایی دارد، یکی اقتصاد قوی، یکی سیاست قوی، اما مؤلفه های ایران بیشمار است.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۷۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در مراسم یادواره شهدای بخش شریف آباد با بیان اهمیت برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: شهدا جزء مفاخر فرهنگی کشور به شمار می آیند، هر کشور  برای معرفی خود مؤلفه هایی دارد، یکی اقتصاد قوی، یکی سیاست قوی، اما مؤلفه های ایران بیشمار است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مؤلفه های متعددی دارد، رهبر معظم انقلاب یکی از مؤلفه های ایران اسلامی است کسی که وحدت و اقتدار ما در سایه فرامین ایشان تداعی می شود، ولی یکی از مؤلفه های مهم برتر ما مؤلفه ایثارگری و خون پاک شهداست، شهدایی که بی دریغ خون مطهر خود را به پای نهال انقلاب ریختند تا نظام ایستاده تر از گذشته رخ نمایی کند.

رییس شورای اداری پاکدشت که خود از خانواده 2 شهید دفاع مقدس است با اشاره به فرموده امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: شهدا مظهر اقتدار و قدرت نظام هستند، شهدا مظلوم ترین انسانهایی هستند که ما دیده ایم، بدون هیچ چشم داشتی و با علم به اینکه در عملیات ها دیگر باز نخواهند گشت برای دفاع از اسلام، میهن، مردم و عزت و سربلندی ایران از بهترین دارایی و هستی خود گذشتند و آنرا تقدیم اسلام نمودند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در این ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی تلاش کرد تا این حرکت را متوقف کند ولی همین خونهای پاک و وحدت مردم تمام حربه های دشمنان را نقش برآب کرد.

تمهیدی ابراز کرد: اگر امروز دشمن به دنبال تفرقه و شکاف بین مردم و مسؤولین است برای این که می داند لازمه نابودی نظام بیرون کشیدن مردم از زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار پاکدشت در پایان ضمن تأکید بر نقد منصفانه برای بهترشدن خدمات رسانی به مردم، تصریح کرد: نقد مسئله خوبی است اما باید درست انتقاد کرد، رهبر معظم انقلاب اسلامی عالمانه نقد می کنند، امروز همه مطیع امر رهبری هستیم سعی کنیم مشکلات را شخصی و حزبی نکنیم و از تریبون ها در مسیر محقق شدن فرآمین رهبری استفاده کنیم.

ارسال نظرات