همایش فرصت های سرمایه گذاری و صادراتی به کشورهای همسایه برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج مهندسین استان مرکزی از برگزاری همایش تخصصی " فرصت های سرمایه گذاری و صادراتی استان مرکزی" به کشورهای عراق،افغانستان،ازبکستان و ارمنستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۷۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

مهندس مهدی لطیفی مسئول سازمان بسیج مهندسین استان مرکزی در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی از برگزاری همایش تخصصی صنعت در حوزه رونق صادرات خبر داد و گفت: همایش تخصصی " فرصت های سرمایه گذاری و صادراتی استان مرکزی" به کشورهای عراق،افغانستان،ازبکستان و ارمنستان با هدف زمینه سازی و شناسایی آن دسته از صنایعی که تولیدات صادراتی دارند توسط سازمان بسیج مهندسین صنعت استان برگزار خواهد شد.

مهندس لطیفی ادامه داد: این همایش یکم آذر ماه از ساعت 8 صبح در مرکز خدمات فنی کسب و کار اراک واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر اراک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بسیج مهندسین در راستای عمل به وظایف و مأموریت های خود به سه دسته بسیج مهندسین صنعت و معدن و بسیج مهندسین عمران و معماری و بسیج مهندسین کشاورزی تقسیم بندی شده است که به شکل تخصصی در این حوزه ها فعالیت می کنند و با سازماندهی نخبگان علمی زمینه کار تخصصی و علمی در این سازمان بسیار فراهم است که با 110 عنوان تخصص تقریبا تمام رشته های تخصصی مورد نیاز کشور موجود می باشند.

ارسال نظرات