سرهنگ عباسی در گفتگو با بسیج؛

اجرای 120 عنوان میزخدمت توسط بسیج کارمندان استان/ میز خدمت با هدف حضور مسئولین بین مردم انجام می شود

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی گفت: اجرای میز خدمت در مساجد به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهر با حضور مدیران و مسئولین یا نمایندگان آنها است که در واقع هدف کلی میز خدمت بسیج این است فشار مشکلات وارد بر مردم را کاهش دهیم.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۷۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: بسیج به عنوان یک هدیه الهی پس از وقوع انقلاب اسلامی شناخته شد و توانست با پشتکار و روحیه انقلابی خود در عمر برکت خود ریشه خود را استوار و راه خود را مستحکم تر کند.

وی افزود: امروز بسیجیان عزیز لشگر بی هیاهوی انقلاب اسلامی هستند در تمامی صحنه ها و شرایط به فکر خدمت به مردم هستند.

عباسی با اشاره به نقشه های پیچیده دشمنان ادامه داد: در عرصه رویارویی انقلاب اسلامی با مستکبرین و کودک کشان دنیا بسیج میدان مبارزه را خالی نخواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی تأکید کرد: از نگاه امام خامنه ای جوانان بسیجی به عنوان بقای انقلاب اسلامی شناخته می شوند،همان جوان هایی که کشور را از هشت سال جنگ تحمیلی نجات دادند و عرصه سازندگی را در کشور فعال ساختند و باعث ساخت زیر ساخت های اصلی کشور شدند و جوانمردانه در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می ایستند امروز جوانان هم برای مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی و روانی دشمنان خالصانه آماده هستند.

سرهنگ عباسی تصریح کرد: از اقدامات شاخص و برتری که توسط بسیج کارمندان در امسال برگزار شد اجرای طرح های میز خدمت با عناوین " خدمت بی منت" و "خدمت در مناطق محروم" بود که به شکل آماری 120 عنوان میز خدمت در سطح استان که شامل شهرستان های ساوه،خمین،خنداب،شازند،دلیجان،فراهان،زرندیه بودند که با حضور نمایندگان 20 اداره مربوطه در استان به شکل رزمایش های یک روزه در مناطق مختلف استان و شهر اراک برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی عنوان کرد: همچنین رزمایش خدمت رسانی در مناطق محروم و روستاهای استان مرکزی با حضور در چندین روستای محروم از شناسایی آن گرفته و حضور نمایندگان اداره ها در مناطق محروم بوده است که نتایج مطلوبی حاصل شد.

سرهنگ عباسی خاطر نشان کرد: مسئولین استان و یا نمایندگان آنها با حضور در میزهای خدمتی که داشتند با ملاقات چهره به چهره با مردم منطقه مشکلات را از نزدیک شنوا بودند و بسیاری از مصوبات و قول هایی که مسئولین دادند تاکنون محقق شده و توسط این سازمان پیگیری می شوند که گزارش آن ها به زودی اعلام می شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی با اشاره به برنامه های این سازمان در هفته بسیج گفت: از برنامه های مهم و شاخصی که در هفته بسیج توسط سازمان بسیج کارمندان انجام می شود اجرای میز خدمت در مساجد به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهر با حضور مدیران و مسئولین یا نمایندگان آنها که شامل اداره هایی چون کمیته امداد،بهزیستی،سازمان مسکن،شهرداری،مخابرات،سازمان آب،شرکت گاز،برق،اداره ثبت،بیمه،بانک ها و... انجام خواهد شد که در واقع هدف کلی میز خدمت بسیج این است فشار مشکلات وارد بر مردم را کاهش دهیم.

وی افزود: برنامه دیگری که توسط این سازمان در هفته بسیج برگزار خواهد شد اجرای همایش پدافند غیر عامل با حضور فرماندهان و اعضای شورای مرکزی بسیج اداره های استان در سطح شهرستان اراک خواهد بود.

سرهنگ عباسی ادامه داد: دیدار از خانواده شهدای کارمند و بسیجی به همراه گلباران مزار شهدا در سطح استان از دیگر برنامه ها می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی در ادامه توضیحات برنامه های هفته بسیج بیان کرد: همچنین به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی یادواره شهدای کارمند در اداره غله استان و برنامه ای تحت عنوان تقدیر از بسیجیان نمونه کارمند در سطح ادارات برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار عباسی در پایان خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های محتوایی در هفته بسیج می توان به انتشار ویژه نامه بسیج کارمندان تحت عنوان " خدمت بی منت" و صدور بیانیه تحلیلی به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار