به مناسبت هفته بسیج فرمانده سپاه و نمایندگی ولی فقیه بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر با امام جمعه مهدیشهر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۶۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، به مناسبت هفته بسیج فرمانده سپاه و نمایندگی ولی فقیه بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر با امام جمعه مهدیشهر دیدار کردند.
سرهنگ دوم پاسدار حسن ذوالفقاری فرماندهی بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر در دیدار با حجت الاسلام بارانی امام جمعه مهدیشهر به بیان گزارش ویژه برنامه های هفته بسیج پرداخت.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر در تشریح برنامه ها بیان داشت:در ویژه برنامه های هفته بسیج تاکید بر خدمات رسانی به بیشتر مردم با توجه به مشکلات اقتصادی با رویکرد محرومیت زدائی و ایجاد رضایت در اذهان مردم است.
سرهنگ ذوالفقاری افزود:نهضت خدمات رسانی به مردم یک نهضت سنگین است و به فرموده رهبری نوعی مبارزه با آمریکا است.
حجت الاسلام بارانی امام جمعه مهدیشهر در این جلسه در اشاره به شیوه کار و برنامه های بسیج بیان داشت:خداوند مدالی چون اخلاق عظیم را به پیامبر اعطا کرد که مکارم محاسن اخلاق پیامبر سه چیز است که اخلاق عظیم بالاترین آن است و فرقش این است که نفس انسان زیر بار مکارم اخلاق نمی رود و مردم در مکارم اخلاق انسان را تشویق نمی کنند.
امام جمعه مهدیشهر در هجی کردن کلمه بسیج بیان داشت: بسیجی در حرف اولش که با «ب» شروع شده بصیرت سیاسی ، اخلاقی و معنوی دارد و دشمن از بصیرت و آگاهی میترسد،دشمن از مرگ بر آمریکا گفتن ما نمیترسد ،«س» بسیج به معنی سازماندهی جوانان و داشتن برنامه برای همه سنین جامعه است، «ی»یعنی یاریگری بسیج به مظلومین و محرومین و یاری کننده دینش و اهل بیت(ع) در تمام عرصه داشته باشد، «ج»یعنی جهاد با نفس کردن که بسیار مهم است و جهاد و پیکار بر علیه دشمن.
حجت الاسلام بارانی بیان داشت: بسیج میوه ای پر بار و برکت در طول ۴۰ ساله انقلاب است،خدا را شاکریم که در این عرصه زندگی میکنیم و توفیق خدمت به محرومین و مظلومین در جامعه را داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها