شهردار منطقه 20 در نشست جمعی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان ری:
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در نشست جمعی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان ری، وجود ورزشکاران و پیشکسوتان را یکی از امتیازات مدیریت شهری منطقه در راستای تحقق اهداف عالی مدیریت شهری به منظور گسترش و توسعه مشارکت های مردمی در سطح شهرستان دانست.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۶۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس افشار، شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه اسلام یکی از کامل ترین ادیان است، به بیان فضایل و مکارم اخلاقی پیامبر(ص) پرداخت و اظهار داشت: پیامبر اسلام برای کامل کردن مکارم اخلاقی مبعوث شدند و یکی از تفاوت های کشور ما با سایر کشورها در این است که بزرگان ورزش ما الگوی اخلاق جامعه هستند و قبل از اینکه در میادین ورزشی به قهرمانی نایل شوند، تزکیه نفس کرده و استادان اخلاق هستند.

وی با ابراز خرسندی از حضور در میان پیشکسوتان ورزش شهرستان، اظهار داشت: یکی از ظرفیت های بزرگ مدیریت شهری منطقه 20 که این منطقه را نسبت به سایر مناطق متمایز کرده است، وجود افرادی همچون شما ورزشکاران است که می تواند با استفاده از شما مشارکت های مردمی را در سطح شهرستان گسترش دهد. افشار ادامه داد: یکی از سنت های حسنه ما ایرانیان کمک به دیگران، امر به معروف و نهی از منکر، همدلی و همبستگی و سایر سجایای اخلاقی است که از پدران مان به ما ارث رسیده است که این فرهنگ غنی می تواند در مباحث شهری به کمک ما بیاید.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ و سنت های حسنه پیشینیان و پیشکسوتان، افزود: در موضوع کارهای فرهنگی و همکاری مردم با مدیریت شهری نیاز به الگوهای عملی همچون ورزشکاران داریم و مردم بویژه جوانان با تاسی از این افراد در راستای اهداف عالی مدیریت شهری گام بر دارند.

ارسال نظرات