مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز در گفتگو با «بسیج» ؛

بسیج با روشنگری افکار آحاد ملت، دربرابر استکبار جهانی ایستاده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با اشاره به اینکه بسیج همواره در امر تبیین و روشنگری مردم تلاش می‌کند ، گفت : بسیج با روشنگری افکار آحاد ملت دربرابر استکبار جهانی و تهدیدات دشمنان ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۵۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفتگو با بسیج  با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت و همچنین هفته بسیج گفت: بسیج جز اندیشه‌های ناب امام(ره) بوده و همانند بسیاری از اقدامات و اندیشه‌ها نهال بسیج به درخت تنومند و شجره طیبه تبدیل شده که ثمرات آن قابل درک است.

بسیج با روشنگری افکار آحاد ملت دربرابر استکبار جهانی و تهدیدات دشمنان ایستادگی می‌کند

وی با بیان وجه تشابه دشمنان صدر اسلام با دشمنان حال حاضر، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام همیشه در پی بی‌خطر کردن اسلام بودند و تحقق این امر را تنها در دوری از ولایت و انحراف از مسیر اسلام واقعی می‌دانند.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد : دوره نظام جمهوری اسلامی جز در صدر اسلام دیگر در طول تاریخ وجود نداشته است و رهبر کبیر انقلاب اسلامی این کار بزرگ و بی بدیل در عصر حاضر را با قدرت ایمان و اراده و همت خود و به کمک تکیه به نفوس میلیون ها دل مشتاق و عاشق به سرانجام رساند .

وی با اشاره به اینکه بسیج همواره در امر تبیین و روشنگری مردم تلاش می‌کند ، گفت : بسیج با روشنگری افکار آحاد ملت دربرابر استکبار جهانی و تهدیدات دشمنان ایستادگی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز خاطر نشان کرد : ادامه دادن راه بسیج، ادامه دادن راه امام و اقتدا به شهدا و عمل کردن به وصیت این بزرگ مردان انقلاب، بزرگترین سرمایه در بین نسل جوان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها