توان نخبگان لرستانی در عرصه فضای مجازی استفاده شود

فعال فضای مجازی گفت: ضدانقلاب‌ها در فضای مجازی بسیار کار می‌کنند که لازم است از توان بسیجان و نخبگان لرستانی در عرصه فضای مجازی استفاده کرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۳۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آرمین راد در جمع خبرنگاران با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند اهمیت فضای مجازی به‌اندازه انقلاب اسلامی مهم است اظهار داشت: به‌عنوان یک جوان ایرانی و بسیجی که پیرو خط امام راحل و شهدا هستیم، در فضای مجازی از تخصص خود استفاده کرده و همه‌جوره مقابل دشمنان انقلاب در این عرصه خواهیم بود.

 وی با اشاره به اینکه اخیراً حماس راکدهایی به سمت رژیم اسرائیل پرتاب کرد افزود: واقعاً این کشور را به هم ریختند و بنده به‌عنوان یک جوان بسیجی ایرانی با حدود 24 ساعت کار کردن بر روی یکی از صفحات اینستاگرام اسرائیلی خواستم به آن‌ها ثابت کنم و بگویم که وقتی شما حتی قادر به حفظ یک پسورد امنیتی خودتان نیستید پس چطور می‌خواهید اسرائیل را حفظ کنید.

آرمین راد در راستای تهدیداتی که در مورد ترور وی شده است تصریح کرد: پس از هک کردن اینستاگرام مریم رجوی، ایمیل‌های تهدیدآمیز برای ترور من آمد و برای شناسایی عکس من را در کانال‌های ضدانقلاب زدند.

 وی با اشاره به اینکه هرسال در روز عاشورا در شهرستان بروجرد حضور پیدا می‌کند، تصریح کرد: یک روز پس از عاشورا که حادثه تروریستی اهواز رخ داد از شهرستان بروجرد به تهران بازگشتم و تمام صفحات و سایت‌های گروهک تروریستی الهوازیه را در فضای مجازی از بین بردم و مدال افتخار از سردار سلامی دریافت کردم.

 این فعال فضای مجازی گفت: ضدانقلاب‌ها در فضای مجازی بسیار کار می‌کنند که لازم است از توان بسیجان و نخبگان لرستانی در عرصه فضای مجازی استفاده کرد.

 وی عنوان کرد: اگر نیروهای قرارگاه فضای مجازی و انقلابی نباشند در این عرصه هجمه‌های بسیار زیادی وارد می‌کنند، اکثر اتفاقاتی که کانال‌های ضدانقلاب در جامعه دارد امروز در فضای مجازی رخ می‌دهد، پس نیروهای قرارگاه فضای مجازی باید باقدرت در این صحنه باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار