فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: باید به ظرفیت‌های داخل توجه شود و یکی از همین ظرفیت‌ها وجود نخبگان بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۲۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در حاشیه دیدار با نخبگان بسیجی استان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و بسیج اظهار داشت: امروز جلسه بسیار خوبی با نخبگان بسیجی 23 قشر استان داشتیم و فرصت بسیار خوبی بود تا نظرات و پیشنهادات این نخبگان بسیجی جمع‌بندی شود.

وی بابیان اینکه ظرفیت‌های بسیار زیادی در قشرهای مختلف بسیج داریم، افزود: مقام معظم رهبری همواره بر توجه به استفاده از ظرفیت‌های داخلی تأکیددارند چراکه ما در بخش‌های مختلف غنی هستیم و این غنی بودن فقط مربوط به معادن و منابع زیرزمینی نیست بلکه در نیروی انسانی و فکر نیز غنی هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور اگر کمترین توجهی به ظرفیت‌های داخلی کنیم اصلاً نیازی به اروپا و آمریکا نداریم.

وی بیان کرد: در بحث برجام حدود شش ماه است که اروپایی‌ها هرروز با ما بازی می‌کنند و می‌خواهند سازوکاری را مهیا کند اما این‌یک بازی است که هم ایران در برجام بماند و هم اینکه ترامپ به تعهداتش عمل نکند که دراین‌بین فقط می‌خواهند فرصت را از ما بگیرند.

سردار کشکولی با تأکید بر اینکه نباید نگاه دولت و مسئولان به غرب باشد، گفت: باید به ظرفیت‌های داخل توجه شود و یکی از همین ظرفیت‌ها وجود نخبگان بسیجی است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات