خبرهای داغ:
امام جمعه هریس در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، بسیج را الگوی عینی و عملی در مدیریت خلاقانه، جهاد گونه،خستگی ناپذیر و در خدمت مظلومین جامعه به عنوان شیوه جدیدی از مدیریت در سطح جهانی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۲۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قهرمان احمدی  با اشاره به آغاز هفته بسیج و اهمیت و جایگاه منحصر بفرد آن در نظام اسلامی ایران گفت: تشکیل بسیج به ابتکار حضرت امام (ره) توان نیروی عظیم مردمی را به صورت عملی به ظهور رساند و در برابرتوطئه های بی شمار دشمنان و بدخواهی های تمام نشدنی آنها سدی محکم شد .
وی افزود: بسیج با تکیه به الطاف الهی مدیریت مبنی بر خدمت به مستضعفین و محرومین جامعه، دژی مستحکم در برابر دشمنان بوجود آورد و الگویی برای سایر کشورها شد.
وی آینده ایران را متعلق به بسیج و تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت: امام (ره) از بسیج به عنوان مدرسه عشق، لشکر مخلص خداوند یاد کردند که نشان از باور ایشان به ظرفیت و قدرت بسیج داشت و اوج محبت ایشان را به بسیج نشان می داد .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هریس با اشاره به اینکه سرانه مطالعه به عنوان یکی از شاخص های توسعه در عصر حاضر است، گفت: در عالم انسانیت و در دین ما مطالعه و علم آموزی، ارزشمند بوده و تمدن ایرانی و هرتمدن دیگری با تکیه بر انسان های عالم، فرهیخته و دانشمند بوجود آمده است .
وی با بیان اینکه درعصرحاضر سطح مطالعه و کتابخوانی در وضعیت خوبی قرار ندارد و بسیار ناراحت کننده و در مرحله بحران است، گفت: باید علل آن آسیب شناسی شده و راهها و برنامه ریزی های مناسب و مطلوب جهت افزایش سرانه مطالعه در اولویت سیاست گذاری های فرهنگی جامعه قرار گیرد.
وی مطالعه را یکی ازمولفه های تاثیر گذار و جهت دهنده در فرهنگ عمومی جامعه عنوان کرد و گفت: باید فرهنگ مطالعه در بین عموم مردم نهادینه شود و نهادهای فرهنگی و آموزشی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه ها می توانند در این زمینه پیشتاز باشند.
امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هریس ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و آغاز امامت و ولایت حضرت ولی العصر (عج) و هفته وحدت و ولادت پیامبراکرم(ص) از نیروی انتظامی شهرستان هریس در برقراری نظم و امنیت عزاداری ماه محرم تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها