امام جمعه بیارجمند با تاکید بر برطرف کردن مشکلات توسط بسیج در کشور گفت: تفکر بسیج و بسیجی راه حل مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۱۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام احمدی به مناسبت آغاز هفته بسیج در دیدار و تجدید بیعت شورای حوزه های بسیج جامعه زنان فضیلت و مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند در دفتر وی با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام و امام مجتبی (ع) با بیان اینکه امام راحل با دوراندیشی بسیج را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تأسیس کرد گفت: بسیج برآمده از بطن جامعه و مردم است و این نقطه قوت اصلی این مجموعه است که مردمی است.
وی با بیان اینکه هر جا کشور دچار مشکل شده با حضور بسیج موانع مرتفع شده است افزود: امروز دشمنان از ایجاد خدشه به بسیج به دنبال تزلزل در این نهاد و جدا کردن آن از مردم هستند اما دشمنان در این توطئه خود نیز ناکام خواهند ماند.
امام جمعه بیارجمند با اشاره به صدر اسلام و بسیج مردم در زمان پیامبر و امام علی(ع) اظهار کرد: در زمان پیامبر و امام علی(ع) مردم آذوقه با خود بر میداشتند و به جنگ میرفتند
و امروز هم ما باید از آنان بزرگواران الگو بگیریم و در جنگ اقتصادی به توان داخل توجه نماییم تا پیروز میدان باشیم.
در این دیدار فرماندهان حوزه های بسیج فضیلت و مالک اشتر گزارشی از فعالیت های بسیج در بخش بیارجمند ارائه نمودند و بر اثرگذاری برنامه های بسیج و خدمت رسانی به مردم در شرایط امروز تاکید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها