برای 1300 حلقه لاستیک خودروهای سنگین حمل کالا و مسافر پرونده احتکار و گرانفروشی در معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان تشکیل شده است. 
کد خبر: ۹۰۷۹۹۰۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتانیوز، مسلمی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: ارزش ریالی این پرونده ها بالغ بر 1530میلیون ریال ست.

وی از ورود 4163 حلقه لاستیک خودرهای سنگین ویژه حمل کالا و مسافر به استان خبر داد وافزود :حواله دریافت 3955 حلقه لاستیک برای متقاضیان صادرشده است.

مسلمی اعلام کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل متولی صدور حواله برای حمل و نقل برون شهری و سازمان صنعت،معدن و تجارت متولی صدور حواله برای متقاضیان حمل و نقل درون شهری می باشد

این مقام مسئول صدور حواله خودرو را تنها برای 3 سایز لاستیک جهت خودرهای سنگین اعلام نموده تاکید کرد سایر لاستیک ها برای انواع خودروی سواری و باری به صورت آزاد و از طریق نمایندگی های فروش با اهراز مالکیت ارائه می شود.

وی تفاوت قیمت لاستیک های ارائه شده با حواله را با قیمت های بازار در حدود 30 الی 70 درصد عنوان کرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت خاطر نشان ساخت: خرید مازاد بر نیاز از عوامل مهم افزایش قیمت و کمبود برخی قطعات خودرو ها بود که در کنار این امر برخی اخلال گران بازار با سوءاستفاده از این فرصت نسبت به احتکار و گرانفروشی اقدام می کنند.

ارسال نظرات