خبرهای داغ:
سرهنگ مهدی ساعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در گردهمایی نخبگان بسیجی شهرستان نجف آباد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن بود که معجزه دیگری در آن اتفاق افتاد و آن بسیج است که به تأسی از انبیاء تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۷۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ سرهنگ ساعی افزود: همهء انبیا در طول تاریخ از ایظرفیت بسیج استفاده کرده اند؛ این فکر و اندیشه ریشه در تاریخ انبیا دارد؛ آنها برای نجات بشریت و انسان از دست ظالمان و مستکبران زمان خود از ظرفیت بسیج مردمی استفاده می کردند.
ساعی ادامه داد: پیامبر عظیم الشأن اسلام با بسیج مردمی در مقابل کفار مکه ایستاد و نهایتاً حکومت اسلامی را با استفاده از بسیج پایه گذاری کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد اظهار داشت: بسیجی که امروز به دست ما رسیده ریشه در تاریخ انبیاء الهی دارد و ما باید افتخار کنیم که در این برهه از تاریخ به عنوان یک بسیجی حضور داریم. قدر نعمت بسیج را بدانید و خدا را شاکر باشید که امروز در مساجد و پایگاه ها برای توسعه فرهنگ اصیل اسلامی تلاش می کنیم و قطعا اگر در زمان انبیاء و اولیای الهی و کربلا بودیم همین مسیر را طی می کردیم.
ساعی خاطرنشان کرد: در خط قرآن و اسلام هستیم و وظیفه ما خطیر و سنگین است؛ به لطف پروردگار و انقلاب اسلامی بسیج ما در آن طرف مرزها به عنوان الگو قرار گرفته است و رمز پیروزی ملت های منطقه بسیج مردمی است.
ساعی افزود: هر کدام از ما باید نقش خود را ایفا کند و آن نقش، حمایت از ولایت فقیه و ارزش های انقلابی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در پایان گفت: امیدوارم همه شما با حضور خوبتان در مناسبت های مختلف موفق و موید باشید و هفته بسیج را یکبار دیگر به شما تبریک عرض می کنم و آرزوی موفقیت برای شما دارم؛ از تلاش های شما در بسیج تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها