خبرهای داغ:
سرهنگ حسن فخرل افزود: انقلاب اسلامی دارای دستاوردهای سیاسی اجتماعی و حتی جهانی است که همه بر گرفته از دین مبین اسلام است.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۴۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، سرهنگ پاسدار حسن فخرل عصر سه شنبه در شورای اداری شهرستان اردستان اظهار داشت: دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب باید شناسایی و در این خصوص صحبت شود.

سرهنگ حسن فخرل افزود: انقلاب اسلامی دارای دستاوردهای سیاسی اجتماعی و حتی جهانی است که همه بر گرفته از دین مبین اسلام است.

وی گفت: بسیج یکی از دستاوردهای انقلاب و یادگار حضرت امام  است که بنیان گذاری آن بر اساس احکام علوی بوده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان بیان داشت: بسیج حقیقتی  شبیه معجزه در خود نهفته دارد و امروز نگرش بسیجی یاور بسیاری از کشورها شده است.

وی  با بیان اینکه  فقط جنبه نظامی بسیج مطرح نیست و این نهاد در تمام عرصه ها می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد، تصریح کرد:  بسیج در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی شرکت دارد و تبلور  نظامی آن نیز در جنگ هشت ساله نمایان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تاکید داشت: خصوصیات بسبج تفکر و بصیرتی است که ادامه راه را مشخص و ممکن می کند و همین بینش در هفته بسیج باید ترویج داده شود.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه باید در نشر تفکر بسیجی در همه ادارات تلاش شود تا شاهد رویش های مختلف بسیج در همه عرصه ها باشیم، ابراز داشت: همه ارگان ها باید از بسیج حمایت کنند،  بسیج با حمایت هایی که می شود روح امید را در مردم تازگی می بخشد و تبلور  این امر را در همایش ها به عینه رویت کرده ایم.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان اعلام داشت: شهرستان اردستان دارای ۱۲۰ پایگاه مقاومت بسیج محلی و اقشاری است که در همه عرصه ها فعال هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها